• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • Esonda

    hejsan fredisar :P
    Vad man ska göra idag.. vänta på posten, städa och försöka få tiden att gå fort. Som tur är så magsjukan över hos min svägerska så kan hälsa på där.

    Köpa godis med... mums :P

  • Cybermamman

    Grattis till böterna apg, det var raskt marscherat av en amatör

    Åhhh vilken härlig tryffel janos. Nu tror jag bestämt att jag lägger mig här och väntar in lussekatter och den där spännande glöggen som håller på att bryggas någonstans utanför mörka småland...

    Vänta på posten är ingen bra idé Esonda, då kan man få vänta ihjäl sig. Bättre att vänta på tomten, han kommer oftast på utlovad dag även det är långa intervall men honom kan man lixom räkna med. Ska du gifta dig Esonda? Snart? Eller tänker du bara röra till i bordsplaceringen? Du kan stanna här och vänta på glögg och lussekatter med mig!

  • anne på grönkulla

    letade i skåpen igår efter vad jag behövde hanlda till lussebullarna jag planerar o hittade till min förvåning ingen saffran. så jag köpte det. o marsipan (tänkte göra som vanliga kanelbullar av saffransdeg o med marsipan istället för kanelen - hänger ni med?). När jag kom hem hittade jag saffran i skåpet. Var gömde den sig igår?

  • Esonda
    Cybermamman skrev 2008-12-05 18:53:23 följande:
    Grattis till böterna apg, det var raskt marscherat av en amatör Åhhh vilken härlig tryffel janos. Nu tror jag bestämt att jag lägger mig här och väntar in lussekatter och den där spännande glöggen som håller på att bryggas någonstans utanför mörka småland...Vänta på posten är ingen bra idé Esonda, då kan man få vänta ihjäl sig. Bättre att vänta på tomten, han kommer oftast på utlovad dag även det är långa intervall men honom kan man lixom räkna med. Ska du gifta dig Esonda? Snart? Eller tänker du bara röra till i bordsplaceringen? Du kan stanna här och vänta på glögg och lussekatter med mig!
    Jotack väntar ihjäl mig kommer jag, om jag inte har gjort det redan, göra. Gifta mig kommer jag göra... väntar bara få frieriet ;) Nhe men vi har pratat om det och det blir inte än, vi har lite andra saker vi vill få gjort innan :) Samtidigt vill jag få idéer och som sagt röra om lite också hihi ^^^ Väntar mer än gärna med dig här med lite glögg och lussekatter
Svar på tråden Äntligen fredag del 15