• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • mammacatta

    äntligen på väg skrev 2008-11-28 19:12:49 följande:


    Eller ska man ta ett glas vin ändå? Hade ju bestämt mig för att det var slut på det nu, inför nästa försök. Men jag kanske bara övernojar mig igen? Maken tycker att jag övernojar, men han är i allmänhet väldigt onojig av sig medan jag har VIP-kort på "Oss nojare emellan" (Medlemmar är jag och alla andra på svårt att bli gravidforumet på FL)Har tom börjat tro att mina chanser att bli gravid ökar om jag är extra snäll mot alla och sopsorterar ordentligt
    Det är helt OK, hur ska man kunna veta var gränsen går när man är mitt i smeten? Jag har fullt förtroende för din förmåga att kunna urskilja den, man måste ju leva samtidigt som man vill så mycket. Vad är livet utan liv? Vin är dessutom bra för hjärtat, ingår för allt i hel-ete INTE i listan "saker man bör undvika för att leva länge". Vin är med på listan "saker man BÖR göra för att leva länge". Till min stora glädje!
  • mammacatta

    äntligen på väg skrev 2008-11-28 19:14:07 följande:


    Vem är Dawkins MC?
    Världens mest framstående ateist. Smart och kunnig som få, har väldigt bra och intelligenta saker att säga.
    Svarar inte med "för att det är så" som hans antagonister gör - bara DET får mig på fall. Jag är ju svag för talang, här har du en talang utöver det vanliga.

    Iofs visste jag allt han säger innan, men han ger mig bra argument. Det är aldrig att förakta... (som att darwin hade rätt och att vetenskapen är/har svaret/n på frågorna)
  • mammacatta

    Måste bara förtälja hemligeheten bakom en snabb dator: stäng av den ibland, typ en gång om dagen eller max varannan dag. Det bli för mycket i kortminnet(?) och det hänger helt enkelt inte med. Stog i en "4 dummies"-bok vi hade här. (jag och minnen - det är det första som ryker. Fler i altzeimers-light-klubben här? )
    Nu surfar jag som blixten mcqueen, nyss som en 80åring med svåra bröstsmärtor.

  • mammacatta

    Jag är lycklig som en tornado på en campingplats!
    /bärgarn
  • mammacatta

    Verkar som jag är övergiven, jag söker mig till mer givand jaktmarker. På spåret börjar ju inte förrns 20.

    häjj häjj tjejer, mer vin till folket och en gnutta mer tur än jag har!

Svar på tråden Äntligen fredag del 15