• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • Esonda

    janos: På söndagarna är det One Tree Hill och Gossip Girl :P

  • janos

    Jag är i packartagen! Vi ska åka norrut imorgon till svärföräldrarna. Vi blir nog borta hela veckan, så jag passar på att önska er en trevlig sådan. Kram

  • mammacatta

    *vinkar*
    Hmmm, tydligen får man inte ens skriva om folk (på fl) som gått ut i TV vem man är efter en fällande dom. Är inte det LITE märkligt?

  • Esonda

    Ha det bra janos!!

    Mammachatta: vadå?? vad skulle det spela för roll, alla vet ju vem det är om man har gått ut i tv om de!? Fattar noll.

    Ska ni göra till helgen då??
    Jag ska på torsdag göra en ansiktsbehandling med porresning och mask och hela fadderullan och sen testa djuprengöring med ultraljud :D (Kommer se ut som en klämd marsipangris efteråt Haha) Sen på fredag (eller lördag) ska min lillasyster sova över med hennes söta lilla hund :) Sen på söndag ska jag på dop.
    Just det jag ska också på lördag träna bubbla och basta :D

    oj jag har fullt upp ser jag...:P

  • Fru Hilde
    mammacatta skrev 2008-11-25 19:03:19 följande:
    *vinkar*Hmmm, tydligen får man inte ens skriva om folk (på fl) som gått ut i TV vem man är efter en fällande dom. Är inte det LITE märkligt?
    [/citat]

    Jag fattar nada! Behöver förtydligande tyvärr... har någon fl:are pratat fl frågor på TV offentligt och sedan får man inte prata om det på fl??? eller fick jag allt om bakfoten nu?
    Esonda skrev 2008-11-25 19:12:13 följande:
    [citat]
    Ha det bra janos!!Mammachatta: vadå?? vad skulle det spela för roll, alla vet ju vem det är om man har gått ut i tv om de!? Fattar noll.Ska ni göra till helgen då??Jag ska på torsdag göra en ansiktsbehandling med porresning och mask och hela fadderullan och sen testa djuprengöring med ultraljud :D (Kommer se ut som en klämd marsipangris efteråt Haha) Sen på fredag (eller lördag) ska min lillasyster sova över med hennes söta lilla hund :) Sen på söndag ska jag på dop.Just det jag ska också på lördag träna bubbla och basta :Doj jag har fullt upp ser jag...:P
    Esonda jag blir lite avis.... jag vill också bli en pormaskklämd marsipangris Bara det klämms proffsigt så är det ju okidoki... Jag skulle för övrigt vilja lägga in mig på spa just nu.... känns som det skulle behövas.... lite lyxigt spa och lite trevligt att äta o dricka...
  • Esonda

    Fru Hilde skrev 2008-11-26 15:05:44 följande:


    Esonda jag blir lite avis.... jag vill också bli en pormaskklämd marsipangris Bara det klämms proffsigt så är det ju okidoki... Jag skulle för övrigt vilja lägga in mig på spa just nu.... känns som det skulle behövas.... lite lyxigt spa och lite trevligt att äta o dricka...
    Ja, det är sånt man bara måste unna sig någon gång ibland. Varje kvinnas rätt ;) spara undan till det eller nått. Denna månaden kände jag att nu är det banne mig min tur att få unna mig nått. Och det kommer vara skönt at vara lite julfin :D

    Tycker du ska göra det :D
  • Fru Hilde
    Esonda skrev 2008-11-26 16:36:07 följande:
    Fru Hilde skrev 2008-11-26 15:05:44 följande:Ja, det är sånt man bara måste unna sig någon gång ibland. Varje kvinnas rätt ;) spara undan till det eller nått. Denna månaden kände jag att nu är det banne mig min tur att få unna mig nått. Och det kommer vara skönt at vara lite julfin :DTycker du ska göra det :D
    hmmm jag har lite andra planer som käkar upp ala mina extra slantar så det är lättare sagt än gjort att unna sig lite spa

    Anne jag blir avis såååå avis.... *räcker ut tungan*
  • Esonda

    anne på grönkulla skrev 2008-11-26 18:43:51 följande:


    O jag har beställt manikyr o pedikyr till på lördag!
    Naajs :) det är lyx det ;)

    Woaaa!! imorgon kväll får jag låna mammas hud hihi :D ska bli så kul den hunden är helt galen!!! Knäpp haha.. Kanske ska köpa lite rostbiff till henne som fredags godis?? huhu... Lilla moppen ska komma hahahaha XD (jag är bara glad)
Svar på tråden Äntligen fredag del 15