• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • Gable

    Raringar, tack! Saknar er oerhört, men tiden räcker inte riktigt till.

    Tog en liten kvällslur när jag nattade E. Sov en hel timma, så skönt så, men lite jobbigt att jag vaknade till varje gång jag skulle vända på mig. E låg på mig.

    Hon är bättre nu, jag är fortfarande lite hostig och snorig. Maken?! Han är frisk han.

    Om jag bara kunde komma på hur han gör???????

    Hörni, på fäjsbåkk så finns det folk som är vän med mig som jag inte vill ska veta någonting. Kryptiskt eller hur Alltså skriv ingenting om svårmor eller nåt sånt där, det kan bara sluta illa

    Välkommen Esonda till äntligen fredag!!!

    Apropå tant, Äpv, så är jag värre än dig. Jag är helsåld på....

    DANSBANDSKAMPEN!

    Inte nog med det. JAG RÖSTAR VARJE VECKA!!

    På Larz Kristerz

    Maken tittar också så det är inte bara jag som är förryckt.

    Jul, jul strååååålande juuuul! Jag har ju lyckats undvika julfirande i 2 års tid med svårmor. Jaja, vi är ju ditkommenderade på annandan, men då är julen slut i min värld och jag kan stå ut med det. Hit kommer dom ICKE!!! Då tar jag E och drar

    Nähäpp. Nu väntar duschen och sedan sängen.

    Puss o kram på er! Jag tänker ofta på er och saknar er oerhört mycket.

    När ska vi få till en till träff?!

  • mammacatta

    Jag har tittat på insider och jag kan meddela att alexandramannen gick i skola med mig.
    *svimmar*
    Han pluggade nånting liknande - datateknik eller dataingenjör - och började ung samtidigt som mig. 20-30kg lättare och kort. P kände igen honom direkt, jag fick fundera läääänge. Diffust i huvudet.
    Läskigt!
    Knepig, mycket prat och lite verkstad, liten och mörk. Mindre hår nu, glasögon. Tjockare.
    Men samma kille.
    *ryser*
    Om han började med mig så är det mellan 99 och 03 - precis de åren som är först och sist i ledet här i trakten. Men han har inte fällts för nåt däremellan och jag undrar hur många tjejer på kåren han varit på.
    PEDDO!!!*urk*

  • anne på grönkulla

    Näe på jul ska man vara snäll - ladda med pepparkakor att trycka i dem!

    Alltid scary när folk dyker upp i fel sammanhng och man ryyyyser så där - för man borde anat men inte kunde göra det...

    Kladdkaka till alla som är sjuka, föreslår jag *delar ut till höger o vänster* - vaddå - jag godissugen????

    Här har läget lugnat sig en hel del faktiskt, världen är bara normalt galen - inte som ett tag i höstas när det spann loss totalt...

  • mammacatta

    Normalt galen är en bra beskrivning. Ska ut på stan idag å shoppa men jag drar mig för det. Barnen har varit hemma i en vecka, inte ens gått ut. Sjuka. De har SPRING i benen nu...

  • janos

    Äntligen fredag!

    Härmed ansöker jag om mer fritid! Det känns som att jag aldrig hinner sätta mig här längre. Ändå så är jag hemma hela dagarna. Hmmm, konstig ekvation!

    *dukar långbord med glögg, pepparkakor, nybakta lussebullar som doftar ljuuuvligt i våran lya, russin, mandel och julmust för den som inte tycker om glögg*

    Trevlig fredag på er alla!

Svar på tråden Äntligen fredag del 15