• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • Cybermamman

    *sniff* tyckte precis att det luktade jul härinne janos

    Faxar över en påse blandat smågodis till Esonda. Om godishalten i blodet blir för låg så är det inte alls bra, skynda dig att stoppa i minst fem stycken på en gång för att normalisera dina världen

    Jag har packat in glädje och tur i pillerform i ett litet rosa paket med guldsnören till MC. 1 st fyra gånger om dagen vid behov.

    Pappersnäsdukar och krumelurpiller till Gable, äpv har fullt upp med glöggen och apg får en bensincheck så du kan tanka fullt och köra hem till jul

    Nu över till dammsugaren.

  • Esonda

    Cybermamman: tack så mycket nu känns det mycket bättre *mums*

  • janos

    Cm, du är alltid en klippa med dina små finurliga påhitt! Kul att se dig.

    Esonda, hoppas att godiset smakar bra.

    Nu ska jag göra kväll. Natti natti!

  • Esonda
    janos skrev 2008-11-16 21:28:30 följande:
    Cm, du är alltid en klippa med dina små finurliga påhitt! Kul att se dig.Esonda, hoppas att godiset smakar bra.Nu ska jag göra kväll. Natti natti!
    jodå fast man blir trött av sånt ^^
    Sova lät som en bra idé, kollar på sanningens minut eller vad det heter.. rosings läppar ser absolut inte fejkade ut nej då
    ^^
  • janos

    Nu är det bestämt, vi ska ha julen hemma hos oss. Det känns ganska skönt, då våran son håller igång en hel del och tycker om att undersöka ALLT! Nu kan han få riva i allt under julen och hans föräldrar kan få slappna av lite mer än om vi skulle hålla koll på honom.

    Vi brukar ha knyt, så det känns inte så jobbigt.

  • äntligen på väg

    Låter trevligt Janos. Själv tar jag väl maken under armen och flyr fältet som vanligt.

    CM:

  • Fru Hilde
    janos skrev 2008-11-17 08:43:01 följande:
    Nu är det bestämt, vi ska ha julen hemma hos oss. Det känns ganska skönt, då våran son håller igång en hel del och tycker om att undersöka ALLT! Nu kan han få riva i allt under julen och hans föräldrar kan få slappna av lite mer än om vi skulle hålla koll på honom.Vi brukar ha knyt, så det känns inte så jobbigt.
    Vi kommer få en strålande jul med svårmor (eventuellt 2st) svägerska, svägerskas exman och alla barn Jag kanske skrivit om det tidigare, men det tål ändå att upprepas... Svägerskan och exmaken talar ju inte med varandra alls och svärmor är nyseparerad och mår antagligen pyton. Det är som gjort för en ryslig jul.... så mycket så jag nog börjat ta det hela med en klackspark. Så jag tänker själv vara på ett strålande humör och den stackars sate som inte lägger till med ett strålande leende inför barnen.... den får ingen julgröt!!! Därmed basta!!!
  • anne på grönkulla

    Idol? Inte min grej...

    Jul! Nice - glögg vore ju trevligt... hmm... Stackars Hilde. Själv ska jag åka hem för första gången på flera år, men hoppas vi "som vanligt" kan få julafton för oss själva - vi får se.

    *kjam o hångel - saknar er så!*

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-11-19 06:12:25 följande:


    Idol? Inte min grej...Jul! Nice - glögg vore ju trevligt... hmm... Stackars Hilde. Själv ska jag åka hem för första gången på flera år, men hoppas vi "som vanligt" kan få julafton för oss själva - vi får se.*kjam o hångel - saknar er så!*
    Nejdå¨inte stackars Hilde.... stackars den som är dum på jul säger jag bara ...
  • mammacatta

    Tack mina underbara underbara brudar!*kram å hångel*

    Var i chock i två dagar, åt inget och bara grät. Sen kom det vuxenfester, dop å annat sköjj å nu är jag mer lik en mc igen. Ska komma ihåg till nästa gång jag får taskiga vibbar på en arbetsplats att TACKA NEJ! *hmpf*

    Julen är snart här och vi ska vara hos morsan. Om ni har bra minne så vet ni vem som fyller år på jul - det gåååååår ju inte att fira den födelsedagen nån annan dag som alla andra gör - men nu serru har jag börjat mitt intrigerande... Hon får helt enkelt var glad att vi kommer överhuvud taget. Så jädra mycket dumheter som hon gjort nu på sistone!
    Tex så köpte hon garn för att sticka med, men inte hon inte, nä systern som är minst lika upptagen, och inte faaan är det till hennes barbarn utan till grannungen!!!
    Sen vill hon inte komma på fler barnkalas och då undrar jag: hur hade hon tänkt sig det?

    Jaja.
    Farsan hälsade på i helgen. Alltid... intressant? Spännande? Nervpåfrestande? (Ta en eller flera, alla är rätt.)

    Jag spelar spel. Lara Croft. Det får mig full av adrenalin och helt utan gråtattacker. Billigare än terapi!

    /mc

Svar på tråden Äntligen fredag del 15