• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • janos

    Hoppas att du blir bättre snart apg!

    Känner oxå att det börjar rinna i näsan och att det svider lite i halsen. Jag vill inte ha en omgång till. Det är väl så här det blir när man måste sitta med kurser på kvällarna, istället för att gå och lägga sig i tid.

  • äntligen på väg

    *Kramar om alla*
    Tufft ni verkar ha det mc. Som APG sa: Mail funkar bra!

    Nu har jag varit i Danmark på kurs i några dagar och det var nyttigt för mig att få hjärnan sysselsatt med evinnerliga excelark från morgon till kväll . Tror faktiskt att jag lyckades lära mig ett och annan som jag kan ha användning för nån gång . Vi var bara två pers som gick kursen och den mesta informationen riktade sig till den andra tjejen eftersom att hennes jobb är långt mer krävande än mitt. Det gjorde att jag kände mig mer avslappnad och antagligen kunde ta in mycket mer info än jag skulle gjort om jag var den som var tvungen att lära mig allt. Jag är riktigt nöjd med min insats!
    Och jag lyckades dessutom hänga med på allt trots att kursledaren pratade danska och min kollega norska (Stavanger-norska, lite klurigare att förstå än Oslonorska). Vet ju iofs att de som har kurserna anstränger sig extra mycket för att prata mer skandinaviskt, men för några år hjälpte inte det utan jag satt fullkomligt oförstående. Så mina 6 år på företaget har nog gjort mig mer Skandinavisk

    *Skickar lite kinesisk örtmedicin till alla snoriga fredisar*

  • janos

    Vad trevligt med ett avbrott i vardagen äpv! Kul att kursen gav något. Passar på att tackar för alla medusiner.

    Själv ska jag snart gå coh lägga mig, då vi hade en h******s natt. Natti natti

  • Fru Hilde

    Äntligen fredag

    Här är det krassligt men vid gott mod. *slänger in en mugg o fyller på med ÄPG örtmeducin*

  • Fru Hilde

    jupp här är jag igen

    äntligen fredag till alla goa glada fredagsfruar :-d

Svar på tråden Äntligen fredag del 15