• Nalle Puh 40

    Maj 2009 :-)

    Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

    Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

    9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

    16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

    23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

    30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

    9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

    16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

    22/5
    LillEm

    23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

    30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

  • Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • LillEm

    Vi har bokat en 4 dagars resa till Paris den 25 maj (vi gifter oss den 22 maj).
    Sen ska vi åka på en liten längre resa till hösten/vintern, kanske Bali.

  • Leeeloo

    Ja Bali låter underbart, det pratade vi om men bestämde oss slutligen för Los Angeles.

  • kärleken förde oss samman

    Någon skrev och frågade om vår dukning, jag har inte kommit så långt än.. men jag har en tanke på att köpa ant. vitt tyg och färga grönt, eller om jag hittar billigt grönt, och sen lägga det som en vepa tvärs över vid varje stol.
    Alltså att två personer mitt emot varandra delar en duk. Om någon förstår hur jag menar...

    Idag har jag avrit och kikat och provat klänningar och jag tror jag har hittat MIN!!!

    Men den är lite dyr så jag ska se vad jag kan göra. Den är inte alls som jag hade trott, men å andra sidan så har jag gått modell på bröllopsmässor i 5 år och provat såååå många klänningar så jag tror att jag blivit lite mättad,
    KÄnde mig iaf jättefin.
    Det var den första jag tittade på, men provade den aldrig för den var en storlek för liten, sen tjatatde min kompis på mig och då provade jag den och föll pladask.
    Ska lägga in en bild i galleriet, men jag tar nog bort den igen.
    Vet ju inte om någon länt igen mig härinne, vill att den är hemlig..

  • Leeeloo

    Jag har kollat lite på att kanske använda vita lakan som dukar och sedan gröna panellängder (gardiner) som löpare på mitten av bordet. Jag tror att det kan fungera.. men jag vet inte riktigt..

  • Tx2

    Finns för många ställen man vill åka till. Än så länge vet vi att vi INTE vill åka inom europa och det får inte vara storstad (har tydligen släpat iväg sambon för på många storstadssemestrar..). Varmt skall det vara med strand o slapp-möjligheter samt äventyr. Några förslag?

    Dukningen har vi inte spånat så mycket på. Men jag misstänker att det blir vita dukar o vitt porslin och sedan svarta detaljer i form av placeringskort, festprogram o rosblad. Får se om jag kan få in det gröna på något sätt.

  • missbilly

    Är det här alla är! Hade bommat att det blev en ny tråd!
    Vet inte alls hur det blir med bröllopsresa för oss. Har en son som kommer vara ett år när det beger sig så jag vet inte om vi kan åka ifrån han så länge. Så det blir kanske en weekend resa efter bröllopet och att vi åker på nån längre resa senare!

  • SweetSun

    vi ska inte på nån planerad resa, men häromdagen sa min mamma att de ska spara ihop till en resa till oss!! Jag får lite ont i magen, de ska ju betala fotografen också...

  • anja1661

    eftersom ajg pluggar till lärare så kan jag inte åka när som helst...vi kommer nog åka i juli tror jag...lättast för barnvakterna att "barnvakta" då

Svar på tråden Maj 2009 :-)