• Nomea

    Umeåbrudar 2008!!

    Våran tråd tog slut igen, så jag passar på att göra en ny nu så vi kan fortsätta prata!

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008!!
  • TigerLinn

    hehe


    Havsro skrev 2008-10-01 18:21:03 följande:
    Vissa dagar mer på gränsen än andra... ;)
  • Havsro

    varför finns det såååå litet utbud på klänningar i denna kassa stad!!!!! sorry..var bara tvungen att avreagera mig.. ;)

    Nån som har någon aning om hur det ser ut i grannbyarna? Skellefteå, Övik?

  • TigerLinn

    var en gång förr och kollade i skellefteå... ring dit och boka tid då får man bra med hjälp


    Havsro skrev 2008-10-02 18:54:09 följande:
    varför finns det såååå litet utbud på klänningar i denna kassa stad!!!!! sorry..var bara tvungen att avreagera mig.. ;)Nån som har någon aning om hur det ser ut i grannbyarna? Skellefteå, Övik?
  • Nomea
    Havsro skrev 2008-10-02 18:54:09 följande:
    varför finns det såååå litet utbud på klänningar i denna kassa stad!!!!! sorry..var bara tvungen att avreagera mig.. ;)Nån som har någon aning om hur det ser ut i grannbyarna? Skellefteå, Övik?
    Atelje ElisabethViktoria i Skellefteå ska vara bra...
    Annars så vet jag inte.

    Vad för klänning är du ute efter?
  • Havsro

    Kanske skulle dra en repa till skellefteå då ;)

    Vill ha en ganska enkel känning med axelband, breda..verkar finnas dåligt med sådana..


    Nomea skrev 2008-10-03 08:34:48 följande:
    Atelje ElisabethViktoria i Skellefteå ska vara bra... Annars så vet jag inte.Vad för klänning är du ute efter?
  • TigerLinn

    när gifter ni er? och vart ska du göra hår och smink m.m


    Havsro skrev 2008-10-03 09:09:39 följande:
    Kanske skulle dra en repa till skellefteå då ;)Vill ha en ganska enkel känning med axelband, breda..verkar finnas dåligt med sådana..
  • Havsro

    I maj, 16 närmare bestämt! En tjej jag känner som jobbar som hudterapeut och som ibland gör lite håruppsättningar ska fixa det åt mig! Billigare och dessutom så känner hon mig så det blir kanske enklare oxå..hoppas jag :D


    TigerLinn skrev 2008-10-03 17:07:19 följande:
    när gifter ni er? och vart ska du göra hår och smink m.m
  • Munchkin
    Havsro skrev 2008-10-02 18:54:09 följande:
    varför finns det såååå litet utbud på klänningar i denna kassa stad!!!!! sorry..var bara tvungen att avreagera mig.. ;)Nån som har någon aning om hur det ser ut i grannbyarna? Skellefteå, Övik?
    Beställ från Kina, billigt som attan och du kan få precis vad du vill
    Min underbart vackra klänning kostade hela 120:- inklusive frakt, då var den måttuppsydd till mig och jag hade gjort en del ändringar från orginalet, satt som hand i handske, kunde festa loss hela natten utan att oroa mig..trots att den är axelbandslös
  • Havsro

    Ja...man kanske skulle våga... ;) Vilken sida beställde du ifrån?


    Munchkin skrev 2008-10-03 21:20:30 följande:
    Beställ från Kina, billigt som attan och du kan få precis vad du vill Min underbart vackra klänning kostade hela 120:- inklusive frakt, då var den måttuppsydd till mig och jag hade gjort en del ändringar från orginalet, satt som hand i handske, kunde festa loss hela natten utan att oroa mig..trots att den är axelbandslös
Svar på tråden Umeåbrudar 2008!!