• Vill nu

    Mars 2009

    Någon mer som slår till då?

    Hur långt har ni kommit i planeringen? Tänkte det kunde vara lite kul att utbyta idéer och så, om det finns fler mars-brudar här!

  • Svar på tråden Mars 2009
  • Vill nu

    Fam Hull skrev 2008-10-02 13:40:59 följande:


    Vi ska gifta oss i Mölndal/Göteborg.Ni då? (det kanske står i tidigare inlägg, men jag har inte läst alla)
    Gifter oss den 7:e i Sävar, utanför Umeå.
  • Penguine

    Hohoo!!! Jag gifter mig ju i Mars också, den 14'e i Sollefteå. Vi tog Mars just för att det är så fint på vårvintern och så kan man åka slalom dagen efter.

  • Vill nu
    Penguine skrev 2008-10-08 21:38:56 följande:
    Hohoo!!! Jag gifter mig ju i Mars också, den 14'e i Sollefteå. Vi tog Mars just för att det är så fint på vårvintern och så kan man åka slalom dagen efter.
    Vad kul! Hur långt har nu hunnit i planeringen då?
  • Penguine

    Det som är bestämt är kyrka, festlokal och beställt klänningen. Sedan är det en massa som vi vet vad vi ska ha men bara inte beställt ännu typ inbjudningskort, skor, m2b-kläder och sådant.

    Vill nu skrev 2008-10-08 21:47:08 följande:


    Vad kul! Hur långt har nu hunnit i planeringen då?
  • Fam Hull

    Verkar som det droppar in lite nya mars-brudar!

    Här har det blivit lite ändring.
    Ska ge mig på att sy min klänning själv istället för att beställa från USA, får se hur det går...
    Det mest avancerade jag gjort sen gymnasiet e väl att sy på muddar på sonens pjamas.

  • Fam Hull

    Högstadiet menat jag naturligtvis, hade ju inte direkt slöjd på gymnasiet...

    Fam Hull skrev 2008-10-09 13:13:11 följande:


    Verkar som det droppar in lite nya mars-brudar!Här har det blivit lite ändring.Ska ge mig på att sy min klänning själv istället för att beställa från USA, får se hur det går...Det mest avancerade jag gjort sen gymnasiet e väl att sy på muddar på sonens pjamas.
  • Vill nu

    Fam Hull skrev 2008-10-09 13:13:11 följande:


    Verkar som det droppar in lite nya mars-brudar!Här har det blivit lite ändring.Ska ge mig på att sy min klänning själv istället för att beställa från USA, får se hur det går...Det mest avancerade jag gjort sen gymnasiet e väl att sy på muddar på sonens pjamas.
    Ha ha ha, jag som är lite vidskeplig törs inte sy min klänning själv, men tänkte ge mig på tärn- och näbbklänning själv... Har i princip bara sytt gardiner sen högstadiet, så det blir nog spännande! Köpte lite stuvbitar idag, ska börja med kläder till dotterns docka, samt nån mjukisbyxa till henne, som uppvärmning!
  • Fam Hull

    Japp, vi


    malleballe skrev 2008-10-09 19:28:41 följande:
    någon mer som slår till 7 mars
Svar på tråden Mars 2009