• Nalle Puh 40

    Köpt träningskort :-)

    Igår var jag och köpte ett träningskort på vattenaerobics, spinning, bad och gym så nu gäller det...

    Någon mer som har "börjat på allvar" nu i höst?

  • Svar på tråden Köpt träningskort :-)
  • Nalle Puh 40

    anne på grönkulla skrev 2008-09-04 11:43:47 följande:


    Jag gick 4,5 km på löpbandet igår och tog en kort simtur sen - o insåg då att det drog i ryggmuskler jag glömt att jag hade! Det får nog bli mer simning framöver...
    Ja, simning är ju bra för hela kroppen och dessutom skonsamt för alla leder
  • ShangChina

    Simning är ju superbra, men gud så tråkigt...jag önskar jag tyckte det var roligare, men nä, tyvärr det gör jag inte...håller mig till gymet..

    Idag har jag promenerat 2,2 km 20 min, sen sprang jag 25 minuter och hann på det 4 km...

    Nu ska jag äta biffstroganoff med sallad och lite ris..gäller att fylla på i depån...

  • lillP

    Nyss kommit hem från ett box-pass. Äntligen är första passet efter sommaren avklarat

  • Nalle Puh 40

    Och jag har varit på vattenaerobics Är så skönt efteråt

  • Stjärnblomma

    Duktiga ni är allihop!

    Jag har gått en del och varit på jympa. Har kommit på att jag generellt sett föredrar manliga jympaledare, de har inte så trixiga stegkombinationer. Måndagar ska jag absolut försöka gå.

  • Nalle Puh 40

    Tror man måste bestämma sig för en dag, annars är det lätt att det inte blir av

  • lillP

    Vaknade i natt med feberkänsla, tjock i halsen och näsan Jag hade ju tänkt gå på vattengympa eller spinning idag ju...!

  • Nalle Puh 40
    lillP skrev 2008-09-09 10:46:23 följande:
    Vaknade i natt med feberkänsla, tjock i halsen och näsan Jag hade ju tänkt gå på vattengympa eller spinning idag ju...!
    Krya på dig... Kram
  • Nalle Puh 40

    Ja, jag har verkligen kommit igång nu med min träning men jag undrar hur länge det håller i sig???

  • ShangChina

    hur går det med träningen?

    Själv har jag varit på IKEA idag och inhandlat bilar, dajm, marabou, ballerina, så idag så är det stoooor frossardag...
    Men det tycker jag är det värt...

Svar på tråden Köpt träningskort :-)