• Mizty

    Novemberbröllop Del:2

    Ja då kan väl vi novemberbrudar fortsätta diskutera allt mellan klänningar & tårtor

    majamyra: 7 november
    Blivande fru L: 8 november
    harthurs: 8 november
    Mizty: 8 november (Gbg)
    Fejs: 15 november
    Wildalila: 15 November
    Novemberbröllop08: 15 November
    Brud 08: 15 november

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 09:38
    Kopierar in nya listan

    majamyra: 7 november
    Blivande fru L: 8 november
    harthurs: 8 november
    Mizty: 8 november (Gbg)
    Thailand090300: 8 november
    RunAwayBride: 12 november
    Fejs: 15 november
    Wildalila: 15 November
    Novemberbröllop08: 15 November
    Brud 08: 15 november
    snuttplutt: 22 november

  • Svar på tråden Novemberbröllop Del:2
  • Novemberbröllop08
    socker86 skrev 2008-11-02 20:19:30 följande:
    Så mina kära vänner, då var jag äntligen fru! Dagen igår kommer jag sent glömma och allt var helt perfekt. Efter en vecka med grått ruskväder så sken solen på lördagsmorgonen och de var nollgradigt. Det höll även i sig till idag. Gud, jag är så lycklig med min nyblivne make. Lycka till till er andra som har några dagar kvar.Pözz å kjam!!!!
    Stort Grattis till er Längtar så till nästa helg.
  • Mizty

    Åh vad roligt!! Härligt att ni fick en underbar dag


    socker86 skrev 2008-11-02 20:19:30 följande:
    Så mina kära vänner, då var jag äntligen fru! Dagen igår kommer jag sent glömma och allt var helt perfekt. Efter en vecka med grått ruskväder så sken solen på lördagsmorgonen och de var nollgradigt. Det höll även i sig till idag. Gud, jag är så lycklig med min nyblivne make. Lycka till till er andra som har några dagar kvar.Pözz å kjam!!!!
  • RunAwayBride

    Grattis Socker86!

    Nu börjar jag bli nervös...en vecka kvar! och en hel del ogjort, men dock inget av det som vi kan göra på förhand, utan det blir springa av när vi kommer fram till florida på måndag... och jag som vanligtvis är en ordningsmänniska, och ska ha allting på klart lääänge på förhand! :-/

  • Mizty

    WIIIIEEEE bara knappa tre dagar kvar! Nu börjar mina nerver kika fram

    Hur känns det för er andra som gifter er nu i helgen??

  • Novemberbröllop08
    Mizty skrev 2008-11-05 22:39:23 följande:
    WIIIIEEEE bara knappa tre dagar kvar! Nu börjar mina nerver kika fram Hur känns det för er andra som gifter er nu i helgen??
    Ååå nu är det nära. Såååå spännande Undrar hur jag mår/känner mig nästa tor då det bara är 2 dagar kvar för mig
  • höstbröllop2008

    Här börjar det spökas i magen med.... shit! är allt verkligen fixat nu liksom?!?! Men det är väl klart att det är det! eller? hi hi hi... kommer nog att bli en fantastisk dag!

    Ni som gifter er i helgen - you go girls! Ni kommer att vara så fina!!! Hoppas era dagar blir fantastiska!

  • Vitt guld

    Lycka till alla ni som gifter er i morgon! För mig är det 8 dagar kvar. *svälj*

  • RunAwayBride

    Ikväll åker vi iväg till florida, och på onsdag gifter vi oss! Nu är det spännande och nervöst!

  • höstbröllop2008

    Hur har helgens bröllop varit? Helt underbart fantastiska?

    Jag har BIG TIME börjat få fjärilar i magen nu och vill att veckan som kommer ska gå fort så jag snart får bli fruuuuu!!

  • Vitt guld

    Bara fem dagar kvar nu. Men jag är besviken för vi ska överraska de flesta med giftermål (under sonens dop) men det har läckt ut i helgen... jättetrist, vi som kämpat så länge med att hålla det hemligt.

    Hoppas att det gick bra för er som ringmärktes i lördags.

Svar på tråden Novemberbröllop Del:2