• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Ajjse

    Mizty:
    Vad härligt att ni fick fixat lite saker idag!
    Jag kastade mig in på Johanssons och hittade skor till tjejerna för 150kr paret, det bästa är att skorna passade båda tjejerna. Dom var nämligen inte med så jag chansade..

    Det känns lite tomt på fingret..

    Har du lagt ut någon bild på tiaran och skorna? Är lite nyfiken..

  • Mizty

    Viket fynd & vilken tur att bådas passade! Nä, jag har inte hunnit det ännu. Ska fixa det i morgon!

  • bartan

    Mizty; skulle du inte ha krona
    Visst är det roligt när man hittar massa nytt man vill ha.
    Hur går det med CB förresten?

  • Mizty

    Jo, jag skulle ju det... Men det krävs aldeles för mycket hår för att fästa den sedan har jag ju löshår som ska fästas oxå. Men det blir nog bra så här oxå, hoppas jag
    Det går jättebra med CB!! Hur går det för dig? Har du börjat?


    bartan skrev 2008-08-25 09:20:31 följande:
    Mizty; skulle du inte ha krona Visst är det roligt när man hittar massa nytt man vill ha.Hur går det med CB förresten?
  • bartan

    Jag är på dag 3 nu och det går kanon. Lagade mat till familjen igår utan problem, din pastasallad.

  • Troll1

    Mizty: Grattis till dina inköp = fynd!
    H (Cambridge-konsulenten) rek mig att lägga till proteiner eftersom jag mådde sämre dag 4 än innan. Hon LOVADE att jag ändå skulle förbränna fett. Gu´nåde henne annatrs! Så nu äter jag lite proteiner + lite grönsaker varje dag. CB är slut, liksom mina pengar (får 2 v a-kassa denna månad ) så jag får nu tvinga i mig Allévo istället. Lite kruxigt eftersom de innehåller fler kalorier/dag än CB. Så jag får försöka fixa till så det blir någorlunda lika. Har gått ner ca 5 kg sedan i måndags. I morse vägde jag mig och jag stod på samma som igår. Antagligen beror det på det ändrade intaget. Idag är de min 8:e dag... Vad tror du, har du ngt annat råd till mig? Jag är ganska hungrig fortfarande, särskilt kvällstid.
    Hur mkt har du gått ner?
    Bartan: Skönt att det funkar för dig med. Jag kände det lite som en mindre nederlag när jag inte klarade helt ren kur, men konsulenten sa att så skulle jag inte se det. Jag behövde bara en liten justering...

    Jag får nippran på allvar nu. Lyckas inte få ihop festbladet i word. Blir tokig på marginaler hitochdit, bilder som hoppar mm. Ngt tips?? Ska ha stående festblad. 12-16 sidor. Har tetat olika mallar, men samma sak där. Började med Powerpoint, men lyckas inte dela sidan på två...
    Hjälp!!

  • bartan

    Troll1:
    Jag träffade den nya konsulenten M och hon rådde mig att ta en påse till om jag var hungrig. Det är ju ändå väldigt lite kcal som man får i sig. Ägg gick bra om jag mådde illa.

  • Troll1

    Ägg är super! Hur är det med keso? Det är ju pytte med kolhydrater, men jag vet inte.

  • bartan

    Prova kycklingbröst. det är väldigt gott. Särskilt lindat runt gurkstavar

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3