• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Astriden

    Morning Sweeties.
    igår var det som Aybee skriver slutprovning på hennes klänning & jag skvallrar gärna om att den satt perfekt!
    Hon såg riktigt vacker ut trots bristen på kyrka, smink, hår & man

    Långse, såg du mitt mail? Hojta till om du vill ändra på något, ha den större/mindre eller något annat. Hittade du nått på Balders Hage?

    Maj, ta det lugnt! tänk på att lyssna på din kropp & vara försiktig med stressen.

    Amor, jag skall bränna Er film nu så att ni äntligen får den. Hur trivs du i Gårda?? Hur mår du?

    B&S, japp ett gäng kvinnor i sina bästa år. En del redan mammor, några gravida & en bunt till som väntar lite.

    Idag är min sista jobbdag känns så skönt men även lite knepigt. Nu skall jag bli mamma på heltid Gulp.

  • mrsD

    Astriden - stora förändringar i livet d sista året!!!

    Wee, idag e min födelsedag, så d e nu man börjar tycka d e mer obehagligt än kul? bara fem år kvar ju tills ja inte ska fylla år längre.. hehe

    Ha en bra dag allihopa!

  • Astriden

    GRATTID I
    njut & ta för dej det får man på sin födelsedag. Hur ska ni fira. Är du hemma i GBG nu?

    Ja, herergud va mycket som hänt det senaste året för oss.
    Nu hoppas jag att vi har ett par lugna framför oss.

  • 31 maj 2008

    Grattis MrsD!

    Tack för omtanken, Astriden!!
    Jag vet, måste ta det lugnt, är inte alls bra det här, men det går över om några dagar när budgeten är klar... Blir ju själv orolig själv för att jag stressar, men det är svårt, vad ska man göra? Måste ju fixa jobbet också... Men arbetsdagar från 06:45-23:00 som igår är inte bra.

    Låter så skönt att gå hem från jobbet, det är du verkligen värd! Så nu är det bara att prova alla husmorstips för att få ut kotten så snart som möjligt

  • AyBee

    Hej tjejer.

    Tittar in en sväng på lunchen. Lika tjockt idag som igår.

    Maj - Instämmer med Astriden samtidigt som jag förstår din situation. Håller tummarna för att det ska lugna ner sig snart.

    MrsD - G R A T T I S!!!!!! Ha en underbar födelsedag trots det tråkiga vädret.

    Ang vädret. ALLA ni har ju haft riktigt tur med vädret men jag tror faktiskt att vädergudarna kommer ställa till det för oss nästa lördag Jaja vi får ju skylla oss själva som valde hösten.

  • Grund

    Goddagens sötnosar!

    Grattis på födelsedagen MrsD! Hoppas du har en toppendag. Är du på den underbara ön kanske?

    31maj: Du måste ta det piano Sweetie! Jag blir alldeles orolig för dig!

    Astriden: Då börjar du ett litet nytt kapitel i ditt liv idag. Så häftigt. Å förhoppningsvis är du inte tillbaka på jobbet på länge- häftigt!
    Ha det underbart hemma nu och passa på att sova och mysa i dina rosa tofflor *kram*

    Aybee: jag spricker av nyfikenhet!!! Men det är ju bara 10 dagar kvar nu, herregud, var tar tiden vägen? Nästa lördag är vi Gbgfruar hela bunten!!!
    Hur känns det? Massa fjärilar? Nu ska jag spana väderleken för dig!

  • Grund

    Aybee: Det väntas bli sol torsdag och fredag men lördag har inte kommit med i prognosen ännu. Hoppas hoppas hoppas!!!

  • Långserud

    Hej flickor!

    Aybee! Hoppas blev nöjd med färgen!

    Astriden: Du är en pärla! Tack!

    Maj: Hoppas du kan gå ned i varv efter tors och får tid att rå om dig själv och Pyret!

    Mrs D: GRATTIS GRATTIS! Hoppas får en toppendag! Vad ska du hitta på?

    Det är inte ngn som vill med på Peter Jöbacks julkonsert den 12:e dec? Jag är sugen, älskar julkonserter!

    Kanske kan ta en mysfika snart? Eller filmkväll?

    kramen!

  • mrsD

    tack alla=)

    Det blir en lugn kväll me lite god mat och tända ljus *skönt*

    Ja e hemma i gbg nu, projekt som ska redovisas på fredag sen så är d tentaplugg i 10 dar, skönt att de äntligen fattat att man behöver de dagarna!

    Ja har hört av Stjärnis! hon dyker nog snart upp igen=) men malinlars??

    31 maj -

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5