• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Astriden

    Långse, baraba har rätt klart jag kan hjälpa!
    Om du bara mailar över det du har till mej så skapar jag en "bildfil" till dej som du kan föminska/stora eller ladda upp på tex. fuji.se och beställa i önskat format.

  • Långserud

    Åh Astriden! Du är ju helt underbar!

    Ska jag maila kortfilerna eller wordfilen där jag klippt samman de kort jag vill ha?

    Oh no, ännu ej dum fråga kanske!

    Isåfall mailar jag dig när jag kommer hem ikväll!

    Tack för tipset Barba! Vi mer otekniska får hålla ihop!

    Kraaaam!

  • Astriden

    Klart jag hjälper dej Långse
    skicka både bilerna & den wordfilen så jag ser hur du tänkt är du gullig. Har du min hotmail?

  • Långserud

    astriden! Jaa det har jag tror jag. Annars sms:ar jag!

    Hur mår du förresten? Mkt aktivitet i magen?

    Kram!!!

    PS Barba: Idag ska jag till Balders Hage e jobbet och shoppa!

  • Astriden

    jag mår prima förutom magkramper, rygg ont, tappad matlust, trötthet och en evinnerlig längtan att bli av med magen

    Åh, Balders Hage kulkul!

  • 31 maj 2008

    Mikropaus på jobbet - hinner inte kommentera något, men ser att ni alla verkar ha det bra! Stress stress, ska rapportera budgeten på torsdag. Puh! Stor kram till er iaf!

  • AyBee

    Heeeeeeej. Did you miss me?
    Har äkligt mycket att göra på jobet men upplärning av en ny kollega samt avslutandet av massa saker innan vi åker iväg.

    B&S - Välkommen. Jag är den ogifta i gänget. Gifter mig nästa lördag den 25:e.

    Tjejer - Idag var jag och Astriden och hämtade hem min klänning....så nu ska den få äran att hänga hemma hos Astriden tills kvällen innan bröllopet. Och för fösrta gången kunde jag stänga den samt att det satt som gjuten på mig. Blev sååååå glad. Ska bara boosta upp ysten lite så blir den kanon!!

    Jo Långse...och ni andra. Jag hittade brun utan sol servetter på HM på Frölunda Torg. Märket var L´oreal. Använde en i fredags och fick en massa färg. Blev lite ojämnt vid armhålorna samt "baksida" armar fast det är ju inte så lätt att göra på sig själv. Jag tror att det inte är mycket kvar nu, men ett par dagar satt det i. Ska se om jag hittar L´oreals brun utan sol spray som min tärna hört mycket gott om. Tänkte spraya varandra på onsdagskvällen så att färgen verkligen tränger in i huden och sen har vi några kvällar att justera om det blev ojämnt eller liknande.

    Men oj vad jag skriver.... Så blir det när man inte varit inne sen i fredags.

    Nu ska jag kolla in lite serier på datorn. Kommer väl sporadiskt tiita in nu när det närmar sig och det blir stressigare men Astriden kan säkert svara åt mig under tiden

    Kraaaaaaaaaaaaaam på Er sötnosar

  • mrsD

    Gokvällen!

    AyBee - blir alldeles pirrig när ja läser om dina bröllopsbestyr, man får känslan tillbaka!

    Astriden- läste på facebook, e d bara två veckor kvar?? jisses va tiden går snabbt!

    Drack kaffe idag o d slutade me att ja pluggade 9-16 o sen kom hem o städade, till o me dammsög under soffan! hur gick d till? borde dricka kaffe oftare.. hum.

  • B & S

    Hej igen

    Låter ju lite speciellt och extra kul att ni gjorde en gemensam hippa så slipper man också tänka på att känna sig "utpekad" om ni nu hade på er nåt på skallen eller dyilkt :D hehe Men samtidigt så kan alla känna sig lika speciella!

    Ringde till våran vigselförrättare igår och fick världens shock att vi (läs jag för ja fixar allt typ för han har tummen i handen) missat ett intyg/blankett!!! och att den skulle vara inne senast 2v innan önskat datum även för privat borgligvigsel.
    Ja höll på o få panik där för ja förstod inte heller vem som ska ha vilka papper när o hur o var då det stod olika info överallt samt ja hört olika saker också. Fick ringa upp en person och hon var den goase GBGare (precis som de ska va!) och förklarade allt och sa att vi inte alls behövde ha panik och allt gick att fixa. Det är VERKLIGEN tur att jag lärt mig tidigare att jag ALLTID ska ta ut extra tid inför saker så som höra av mig tidigare än tänkt med viktiga saker, ja e typisk olyckfågel med alla o allt.

    Vilka åldrar har alla här inne? 20-35??
    Har alla barn redan eller är det nån som inte har än?
    (läste ju om nån som låg o sprattla i nåns kula här ialf :D)

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5