• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • AyBee

    Ahhhh nu har jag änltligen ringt nageltjejen, Astriden. Fick tid hos henne torsdagen innan bröllopet samma tid som när M är hos Remanns och provar/hämtar sina kläder. Typiskt eller hur? Fast då är tärnan o hennes man här så de får vara barnvakt lite åt A. Fast jag ahde bra gärna velat ha tärnan med mig....hmmmm får tänka lite på hur jag löser detta.

  • Astriden

    Aybee, skall kolla med m ikväll så att vi inte har nått planerat. men om inte så komer vi självklart & passar A. Tid ungefär?
    Va bra att du pratat med Jessica, var hon trevlig? Jag jobbar ju inte då men kan ju ha bebisen.. eller bara vara sjukt trött på magen

    För er andra, Aybbe var väldigt fin i sin klänning!
    Hon kommer at stråla & vara så vacker med alla detaljer & hela faderullan

  • 31 maj 2008

    Vad roligt att prova klänningen! Det kommer säkert att kännas 100% rätt nästa gång! Det känns som om det är längesen jag var där... Passa på och njut, AyBee!

  • 31 maj 2008

    God morgon tjejer! Redan torsdag, snart helg igen! Härligt! Fullt upp på jobbet med budgeten som ska in nästa vecka, sedan blir det förhoppningsvis lite lugnare. Idag kommer M hit, så vi får en långhelg tillsammans.

    Ha en bra dag alla fina flickor!

  • Grund

    God morgon sötisar!

    Helt sjukt att veckorna går så fort! Mysigt att M kommer redan idag 31maj! Jag hade också gärna tagit långhelg

    Gissa vad? JAG HITTADE HALSBANDET!!!
    Snacka om att andas ut, det gick kalla kårar genom kroppen när jag hittade det. En sååååån lättnad!

    När på tisdag ska du till Ramonas Aybee??

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Barba - Som du känner till så är jag ingen hanverkare precis men dina idé låter super fint!!

    Långserud - Hittade du någon hemsida som kunde framkalla bilder med 4 st på?? (Du vet vad jag menar
    Du var sååå fin på korten älskar korten med den lille hästen..

    Grund - Vilken tur att du hittade halsbandet man blir ju tokig utav sånt!!

    Aybee - Gud guman snart är det dags, säg till om du behöver hjälp med något??

    Astrid - Snart är det dags gumman åhhh vad vi längtar redan!!

    31 maj- Japp snart helg och vi åker till Stockholm för fotbolls fest

  • Astriden

    morning

    Va skönt grund!! Härligt att det gick så fort, lämna in det nu så att det blir klart & du kan lämna ifrån dej det i flyttstöket. Tror att det är kl 16:00 om jag inte missminner mej som det är provning för aybee.

    Mysigt Maj, se till att njuta nu i helgen.

    Amor, jag är så galet nyfiken på vem det är som växt till sig där inne. Kom ut nu bebis!

    Aybee, har du hunnit kika mer på toasakerna?
    Hoppas verkligen att du tyckte de va lika "söta" som jag

  • 31 maj 2008

    Var inne i bebisbloggen, Astriden, och det är ju verkligen nära nu! Känns det mest häftigt, eller läskigt?

    Skönt att du hittade det, Grund! Förstår lättnaden!

    Ja, längtar efter att mysa i helgen. Vi ska bla på simskola med min vilda systerdotter som är 4 år, och det blir roligt. Sen blir det nog tyvärr en del jobb också, längtar tills detta är klart nästa vecka.

    Just ja, ni skulle till Stockholm, Amor! Kul med en weekend!

  • Långserud

    Morning girls!

    Idag bär det av till Luxemburg för mys med kompisar, såå skoj ska det bli!

    Amor: Åh har dte på tungan... men har det som favorit på datorn hemma. Ngn annan som kan hjälpa Amor?

    Aybee: Jag fick ångest för min klänning veckan innan men dagen D så älskade jag den och gör det fortfarande. Jag tror att man fokuserar på allt negativt när nerverna spökar... Du kommer vara vacker som en dag, det är du ju annars också!

    Grund, skönt med halsbandet!

    Maj: Hoppas ni får en riktigt mys helg!

    Stor kram från mig och hoppas ni får en bra helg!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5