• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • 31 maj 2008

    Hej finaste tjejerna!

    Nu är jag tillbaka efter en internetfri semester! Tre hela veckor utan uppkoppling måste väl vara rekord?!

    Måste börja med att säga att era bilder var helt fantastiska, Grund! Har tänkt på dig när vi var i Fiskebäckskil och inne på Gullmarsstrand!

    Vi har haft det riktigt skönt trots att vi tajmade in dåligt väder. Men eftersom vi numera är särbos så har det varit lyx att bara få vara nära min M.

    Och så har vi köpt radhus! Skrev på igår, och om besiktningen går bra på fredag så är det klappat och klart! 1,5 plan, 130 kvm med uteplats på fram- och baksida. Superfräscht inne, så vi behöver inte göra någonting nästan. Känns härligt! Inte tillträde förrän 27 feb dock, så det blir ju lite tight när bebisen kommer?

    Hade så gärna velat vara med på Amors bröllop, men så har M lovat bort oss som flytthjälp i Örebro, och det blir lite dumt om han åker från Gbg hit, och jag ner till Gbg (för jag lär ju inte vara så mycket till bärhjälp kanske). Dessutom är det ju bra när vi själva ska flytta att ha lite gentjänster att kräva in. Så ni andra, ta massor av kort!

    Helgen efter kommer jag att vara i Göteborg, från 5-9 september, och skulle gärna träffa er då!

    Hinner inte skriva mer nu, men jag saknar er!

    Kram!

  • AyBee

    Hej 31 maj - kul att "se" dig igen!!!
    Och kul med radhus, välkommen i "gänget" Hoppas hoppas hoppas att besiktningen är ok nu då. Ser fram emot bilder!!

  • mrsD

    31 maj - låter som en härlig semester=) hur går d me magen?

    Grund - vilken sjöbod! där e d inte fel o tillbringa somrarna.. =) såg tyvärr inte hela filmen, kl 21 va jag tvungen o slå över t CSI.. hehe..
    just när hon den ena frun kommit på honom o de gick på grillkvällen! typiiskt.. hur slutade den??

  • AyBee

    Grund - missade filmen helt....var helt slut igår och somnade i soffan. Till slut skickade M upp mig i sängen. Har väl lite sömnbrist från helgen.

  • Amor Eterno

    Halloj mina tjejer!!

    Jag ville titta in och säga att jag lever!! Allt är bara bra oh flyter på så bra.. Idag är sista arbetsdagen för mig sedan välförtjänt semester tycker jag

    Håller på med lite pyssel blir färdig idag!

    Astrid - Kan du hjälpa mig med dekoration på lördag? Det är ju skålarna som skall sättas på borden med sisal och rosor! Om du inte kan så är det ingen fara då frågar jag bara en vän till min mor? Men vore kul om du kunde komma!

    Vill igen passa på och bjuda in er tjejer som vill komma på lördag hem till mina föräldrar för mingel och buffé:

    Det är efter kl. 12.30 på Solstrålegatan 10. Ni kommer se en massa folk där och jag kommer ju ner sen.

    Skriver mer snart KRAM

  • Långserud

    God morgon flickor!

    Åh Amor vår strålande lördags brud, du kommer vara så fin! Så underbart gulligt av dig att bjuda in oss BT tjejer till att vara med! Jag missar tyvärr din stora dag då vi åker till Malaysia på fredag. Om jag inte hinner säga det så säger jag det nu: NJUT, LE, SKRATTA och glöm inte de röda underkläderna!

    Maj: Hur mår magen! Kul höra ifrån dig! När kommer maken efter dig? Åh kan du skicka bilder på huset? Stor kram!

    Grund: Lovar att bilden eller bilderna med stort B finns där, ni var ju så vackra! Jag tar gärna fika (eller tog ni det igår kanske?) när kommer hem. Då kan ni få se våra också! Kanske kan ses hemma hos ngn så kan titta på TV:n/datorn?

    Nu jobba...varför är det kaos mkt när man ska gå på semester?

    Kram!

  • Grund

    God morgon tjejer!

    Vad roligt att du kommer in och morsar Amor Tänk att det är din tur på lördag. Vilken underbar dag det kommer bli och jag är så ledsen att jag missar den

    Javisst var det roligt att se Grundsund på film? Eller ja, det klart att jag tycker Å vår sjöbod var ju med hur mycket som helst. Dessutom dök vår båt upp i bild. T.o.m. vår packmoppe var med. Den träbryggan som han sprang på, det var där vi fotograferades (för er som såg såklart) Roligt Roligt!

    31 maj: saknar dig också! Hur mår du? Klart vi måste fixa en date när du är här. GRATTIS tilll radhuset också. Säger som Aybee, bilder!

  • Grund

    Långse, nix ingen fika igår. Ja, vi har fortfarande inte fått se Era bilder. Can't wait!!!

  • mrsD

    nu känner jag mig redigt duktig! har jobbat, diskat, dammsugit, lagat kycklinggryta me rött ris och bakat chokladkaka=)

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5