• lokacitron

    080830

    Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

  • Svar på tråden 080830
  • kassandra

    Hej tjejer nu ska jag skriva vigselprogram , binda brudbukett och göra plasserings kort.SÅ KUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Augustibruden 2008

    Vi får väl se, kanske du får en möhippa imorn...?!

    Just nu håller jag på att rulla servetterna, går snabbare att duka på fredag då

    Binda bukett? Är det en provbukett då?

  • kassandra

    inte på en söndg jobbar ju måndag och hela veckan!
    Nej jag har konst gjorda rosor som är så värklighetstrogna att man tror dom är riktiga.Dukar ni oxå själv ?

  • Augustibruden 2008

    Okej.

    Ja, vi dukar själva, men blommorna åker en kompis o hämtar
    hos floristen på lör morgon o ställer ut på borden.
    Resten fixar servispersonalen.

    Vart gifter du dig?

    Jag gifter mig i Sthlm 15.00.

  • Diamonds are a girls best friend

    Nu är karln på svensexa, de hämtade honom 14,15 idag satte på han en klänning och ögonbindel, vet att de ska åka go-cart och sedn åka till en stuga för att bada tunna och antar dricka en del, har erbjudit mig att hämta dem, undrar när de ringer och hur berusad han är

  • Långö2008

    Om 6 dagar är vi fruar

    Nu har jag det mesta klart och ska börja att andas igen.

    Vigsel 16.30 på en ö utanför strömstad med havet som närmsta vittne

    Håller tummarna för sol!

  • Lollick

    Jag blev Hippad igår!!!! blev kidnappad av en gorilla!! sommarens regnigaste dag gjorde att vi fick ha picknic/frukost hemma hos mig.....sedan var vi på buggkurs och sedan var vi hemma hos mig igen och alla sminkade sig ochvi klädde oss i 50 tals tema sedan bar det av till restaurnag och sedan disco!! Jag bölade 5 gr under dagen för att jag var så rörd.....hur skall de gå på Lördag.

  • kassandra

    lollick:Vilken härlig möhippa !!Ja vi lär ju alla gråta och pussas så hoppas ni har laddat upp med vattenfast masckara och pussfast läppstift !!Lycka till alla på lördag vem gifter sig först jag gifter mig Kl.16.00..

  • Lollick

    15.30......jag ser min kille först inne i kyrkan, min pappa går med mig i gången. Han vet inget om klänning, hår, vi ses på fredagen innan då vi äter middag med hälften av gästerna som kommer dagen innan.