• lokacitron

    080830

    Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

  • Svar på tråden 080830
  • Krokodill

    Jag har fått massor gjort i helgen! Alla inblandade vet numera ganska exakt vad de ska göra innan, under och efter den stora dagen så där kunde jag stryka massor från min lista! Bordsdekorationerna är klara! Underbart är det! Det har vägt tungt på mitt sinne fram tills nu. Min brudbukett är beställd och kommer att bli jättevacker! Jag har dessutom hittat de perfekta smyckena till min klänning! Dessutom håller min mor på att göra klart festhäftena! Redigera och trycka! Så skönt att slippa den biten!

  • Augustirosen

    Krokodil, vad blir det för bordsdekorationer?

    Vad ska ni andra ha som bordsplacering? Dvs på bordet, med namnet på?

  • lokacitron

    Som bordsplacering har jag gjort servettringar av silvertråd med pärlor i färgtemat och i den sitter ett namnkort.

  • Diamonds are a girls best friend

    Härliga möhippor ni fått töser, jag, Lollick & Kassandra får rapportera våra nästa vecka förhoppningsvis!

    Det blir ingen morgongåva till gubben, vi resonerade lite som Lollick, själva bröllopet och resan blir våran present till varandra.

    Vad som är kvar, hm har 10 festhäften att häfta ihop sen är ja klar med alla trycksaker, som bordsplacering har jag ett svart kort med en vit ruta där ett guld hjärta sitter sen är texten på vitt papper med vågade kanter på det svarta (svårt att förklara) matchar iaf våra festprog, vigselprog och inbjudningar.

  • Augustibruden 2008

    Hej,

    hur går det för er?

    Vi hade glömt bort ringarna...så dom ska lämnas in för putsning + gravering imorn.

    Tycker ni våra favours ser billiga ut? (finns att ses i mitt galleri)

  • kassandra

    augustibruden 2008 hur ska de kunna se billiga ut med dyra personliga band och så finna lappar ser lyxiga ut!

  • Diamonds are a girls best friend

    Augustibruden; tycker dom var jätte fina.
    Lollick; Favours är små presenter som tack till gästerna.

    Jaha igår fick jag min möhippa!!

    Hade ledigt från jobbet och skulle vara hundvakt, var lite misstänksam för orsaken till hundvakten hade hela tiden ändrats, sen såg ja att min barndomskamrat skulle vara ledig från jobbet idag och hon bor inte i min stad längre så när jag möter henne på vägen till mina föräldrar så förstod ja, så efter lunch m papps så tog de mig. Vi hade jätte trevligt, först spökade de ut mig och drog med mig på ett köpcentrum där ja fick sälja fräckisar, gick rätt bra. Sen åkte vi och spelade laser-doom, så kul men sååå svettigt vi var helt blöta i svett efter, sen blev det dans´plattor, sumobrottning i dräkter (varmt!) och sist badtunna, jätte mysigt. Vi svidade om och åt på god restaurang, sen gick vi hem till en av tjejjerna och drack vin och pratade och spelade lite spel, toppen kväll så var hel nöjd, bra med sovmorgon idag!

  • Augustirosen

    Augustibruden, jättefina favours! Håller med om att de ser lyxia ut med namnetikett osv!

    Diamonds.. kul att du hade en bra hippa!

    Har blivit förkyld, men jag hoppas att det går över jäkligt fort för jag är inte intresserad av att vara krasslig nästa helg. Eller vara helt röd under näsan...

    Igår köpte jag iaf morgongåva och ett band som dottern ska ha till sin klänning. Kan bocka av det. Nu är det strumpbyxor till mig kvar. Ska man ha vita eller hudfärgade? Spelar det någon roll? Är lite inne på vita...

    Är ganska färdig med vigselprogrammet så jag ska skicka det till prästen så att han får dubbelkolla. När det gäller festprogrammet så har jag storyn om mig och sambon kvar, men den måste vi nästan skriva tillsammans. Och så ska han skriva om svensexan, men annars är det nog ganska klart. Skönt!