• lokacitron

    080830

    Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

  • Svar på tråden 080830
  • Lollick

    Vi hoppar över morgongåva för vi har enorma utgifter på bröllopet, vi kanske köper något till varandra på resan...

  • lokacitron

    Vad har ni kvar att göra? Jag måste hämta ut mina beställda smycken, lämna in klänningen på ångning och handla på Systemet i veckan som kommer.

  • kassandra

    hejsan nej inte hippade nu heller min mamma menar att du kanske blivit hippad fast du ej vet det .Den enda ut gång jag haft på tre år var nu i sommras med min toastmadam vi gick ut och drack öl hon skulle hem 11 hon bjöd kan det ha varit en hippa? Vi hade jätte kul men det var så tidigt att gå hem han ej dansa .

  • Love080830

    Vi gifter oss 080830. Joo.. nu börjar det närma sig minsann.
    Igår blev jag "hippad" och det var såå trevligt
    Hade inte räknad med nån möhippa så jag blev bara så paff när det dök upp på jobbet och kidnappade mej.
    Orkar inte berätta om hela dagen men kul det hade vi..
    Jag är så trött nu och ska hoppa i säng.. Natti

  • Ninnispinnis

    Jag har beställt en tavla härifrån som m2b får i morgongåva. Den är jättefin!

    www.homedecor.se/


    Flooora skrev 2008-08-17 19:18:47 följande:
    Vad har ni köpt för morgongåva till era blivande män?
  • anniepannie00

    Jag har fotat en secretbox hos en tjej i växjö.. Jätte nöjd faktiskt.. skulle gjort en till hos en tjej här i jkpg och då utomhus, men jag mådde så dåligt av min graviditet förra veckan så jag fick tyvärr ställa in de.. annars hade de vart jätte kul för jag har ju bildbevis på hur min kropp såg ut innan knodden med..


    Flooora skrev 2008-08-17 19:18:47 följande:
    Vad har ni köpt för morgongåva till era blivande män?
  • Augustirosen

    Jag blev också hippad i lördags!! En underbar dag med bara roliga aktiviteter. Jag är grymt nöjd och det kunde inte blivit bättre! Det känns dock skönt att det är gjort så att jag inte behöver gå och fundera på det mer..

    Satt med vigselprogrammet igårkväll, men hade lite frågor så jag måste vänta tills prästen besvarat dem innan jag kommer vidare.

    Ikväll ska jag sitta med festprogrammet lite så att jag inte har så mycket mer kvar i det. Men gästpresentationerna är inte så lätta som man skulle kunna tro... Är ni andra (som gör dem själva) klara?

    Här blir det nog manschettknappar till min blivande. Han har sagt att han vill ha det, även om det känns lite trist.

  • Långö2008

    Jag har typ bara festprogrammen kvar tror jag

    Gjorde min naglar i fredags och hoppades att de skulle hålla men spikade mig på tummen redan dagen efter så det blir till att göra en ny tumnagel.

    Tiden går fort nu!! Snart är vi fruar!!