• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

    Ja Englali förstår att du är på lågvarv just nu. När var det ni skulle åka upp t Uppsala. Du kan svara imorgon, gå du o lägg dig nu.

    kram och natti natti

  • Pumpkin

    Anja: Jag börjar bli lite nipprig också, om 1,5 vecka är vi på vår bröllopsresa liksom! Så härligt

    Här händer inte så mkt, börjar skolan imorgon och är riktigt nervös, men jag har ju överlevt förr så...

    Englali: Natti natt!

  • Anja 19 juli 2008

    Ja men pumpkin

    hur gick det med det?

    Är det ok m skola osv att du är frånvarande eller måste du göra om någon kurs. Vet att det var STENHÅRT på min utbildning att om man var borta på en obligatorisk föreläsning (på vissa delkurser var ALLT obligatoriskt) så fick man helt vidrigt grymma uppgifter (som tentor i princip) att göra hemma. Apjobbigt och skoningslöst!

  • Pumpkin

    Jag får läsa om hela första kursen vid ett senare tillfälle, tur i oturen är ju att vi bara läser en kurs åt gången så att det inte blir alltför många kurser att ta igen...

  • Anja 19 juli 2008

    Ja det är ju bra. Störigt men skit i det. Bröllopsresan är värd allt Ni kommer ju ha såååå underbart! Er resa ser jag verkligen fram emot att få se bilder ifrån och höra om

  • Anja 19 juli 2008

    Vi har förresten lånat ett minneskort till så att vi VERKLIGEN kan fotografera mycket på vår resa *asg*

    Allt som allt har vi 6 GB minne till kameran nu, hihi...

  • Pumpkin

    Ja störigt är det, men som sagt, bröllopsresan är värd allt. Hoppas bara att jag kommer in i klassen OK ändå, det är det som oroar mig mest. Jobbigt är också att vi redan INNAN nästa kurs börjar ska ha delat upp oss i grupper om 5 personer som sedan ska jobba tillsammans under den kursen, känner att det är lite jobbigt när jag inte får samma tid att snacka ihop mig med mina klasskamrater... Men men.

    Var ute och provade vår nya kamera idag förresten, måste ju öva så att det blir BRA bilder att visa sen

  • Pumpkin

    Det är ju toppen, då blir det många bilder

    Vi ska bara ha med vårt 2GB-minne, men å andra sidan har vi datorn med oss så vi kan ladda över bilderna varje kväll.

  • Pumpkin

    Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, måste ju vara utvilad imorgon!

    Natti natt.

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.