• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • furillen

    nu är jag tillbaka från att ha hälsat på min man på gotland!! det var så härligt att ses men oj, vad dagen försvann förbi fort. nu längtar jag bara till han kommer hem igen!

    håller på att krångla med a-kassan. så tröttsamt! känns som att den typen av organisationer aldrig fungerar när man behöver dem

  • Nienna

    Usch och fy! En kompis till min ena lillebror tog livet av sig i helgen, bara 25 år gammal. Han och lillebror hade jobbat och spelat hockey tillsammans och varit bra kompisar, han var en go och glad kille! Kikade på bilder på honom från Yran där han festade och var glad, nu 2 veckor senare är han borta...

    Som lillebror sa, vad lite man vet, om hur människor egentligen mår!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Nienna: nämen fyy vad hemskt med brorsans kompis
    hhuuuuh

    Skönt att det blev lite lättare på jobbet iallfall när du inte behövde jobba med den elaka damen

    När ska ni börja med renoveringarna på huset...? Såg ut att ligga mysigt men oooj så mycket jobb!

    Pumpkin: har det löst sig med kattvakter för resan? gud så skönt! men tokigt att isadora reagerade så...?

    Englali: usch det måste vara jätte jobbigt att inte veta säkert vad som ska hända osv... Skönt att du har Andreas vid din sida iallfall! och snällt av er att åka till uppsala och hälsa på henne!

    sommarbrud: Yes det har jag känns så overkligt men spännande!

  • Snitte- 5/7-2008

    på tal om renovering föresten så har jag kämpat med nya handtag i köket blev Jättefint! ska byta kök någon gång men det är nog en bra bit fram... soldäck först, sen golv och tapetsering i kök och det blivande barnrummet

  • Nienna

    Snitte - Har ingen aning om när vi ska börja "på riktigt", i år blir det inget gjort, nästa år ska ruttna stockar bytas ut. Vi måste ju ha jobb båda två med riktiga inkomster så man kan ta lite eftersom, just nu betalar vi alldeles för mycket på lånen vi har för att kunna avvara ett enda öre...

  • Nienna

    Det är som sagt ett låååångtidsprojekt, just nu orkar jag egentligen inte ens tänka på allt jobb, men det maler ju i huvudet hela tiden, olika idéer och sånt.

  • Englali

    Hej tjejer!

    Tack för alla snälla ord... det värmer ska ni veta!

    Snitte: Ja, det är tufft att inte veta. Nu har ikväll har vi bokat en natt ytterliager på hotell så vi blir där uppe 3 dagar, jag känner att jag vill det.
    Hon opereras på onsdagen och vi kommer upp på lördagen. Då vet vi inte hur hon mår eller var hon kommer ligga. Första tiden kommer hon ligga på intensiven... så därav vill jag stanna några dagar så jag säkert får träffa henne o förhoppningsvis prata lite med henne (om hon orkar/kan!?! )

    Nienna: Men fy, sånt är så hemskt... vet ngn varför han gjorde det??

    Pumpkin: Så segt... tentan hade du väl kunnat få försöka göra iaf. Ibland blir jag helt galen på alla jäkla byråkrati o förbaskade konstiga regler, det är ju sällan det finns några som faktiskt underlättar för människan. Heller "stjälpa än hjälpa" känns det som för det mesta... Grrrr!!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.