• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Snitte- 5/7-2008

    mmm klart... man tror ju ändå att fotografens bilder ska vara de bästa lixom.. men sammanställ alla sen när ni samlat in från alla gäster så ska du se att ni har kanonbra bilder i alla vinklar och på alla sen

  • Englali

    Furillen: Tack så mkt! Ja... bröllopsnatten tar ett tag innan jag glömmer

    Trist med bilderna... kom på att vi aldrig tog några sådana där bilder med familjerna ordentligt, det bara blev inte så...

  • Englali

    Snitte: Du får kika i mitta galleri, har fått in lite bilder nu!

  • GME76   080802

    Det glömde vi också...


    Englali skrev 2008-08-11 23:20:40 följande:
    Furillen: Tack så mkt! Ja... bröllopsnatten tar ett tag innan jag glömmer Trist med bilderna... kom på att vi aldrig tog några sådana där bilder med familjerna ordentligt, det bara blev inte så...
  • Englali

    GME76 080802 skrev 2008-08-11 23:32:11 följande:


    Det glömde vi också...
    Åh... visst är det trist. Bara o hoppas på att ngn har lyckats fånga upp ngt iaf. Jag vet att min kusins kille tog kort på mig tillsammans med min mamma, pappa, lillebror o faster under middagen. Det kortet hoppas vi är bra!
  • furillen

    fy. ska lägga mig nu. får sova på saken och titta på bilderna imorgon igen med lite lägre förväntningar och försöka vara glad över de få som är fina istället för att tänka på att merparten var dåliga.

  • Anettan73
    Englali skrev 2008-08-11 22:21:56 följande:
    NU finns lite blandade bilder i galleriet från min ena kollegas mans kamera!!
    Sååå fina ni var!!!
  • Anettan73
    Englali skrev 2008-08-11 20:20:21 följande:
    När vi kom hem hade dom tagit bort alla lysknappar i hela huset och skruvat ur alla lampor (detta tycker jag är helt ok, en kul grej för dom hade köpt nya skitsnygga design-knappar till hela huset åt oss i present).Men det räckte inte här... dom hade lagt krossat knäcke i sängarna, som dom sedan hält vatten på o ni kan ju tänka er hur förstörda våra madrasser är... kastat ris i hela rummet, i tvättkorgen, bland våra kläder. Dessutom har den ena katten ätit av detta och spytt som tusan, hon var i riktigt dåligt skick när vi kom hem. Så jag fick i mörker... städa i över två timmar på natten. Vi fick sova i varsin soffa med blöta sängkläder På morgonen när vi skulle duscha o åka till spa:t så upptäcker vi att alla våra toalettartiklar är borta... schampo, tandborste... ja ALLT! Så surt!! Och duschslangen var fylld med ngt skit så när jag klev in i duschen fick jag gegga över hela mig. Det blev verkligen förstört. Det hade räckt med en grej av allt detta liksom.Är ju lite tråkigt, eftersom man får bara bröllopsnatten en gång...
    Shit så surt... Ok att spexa till det liiiite för er men inte förstöra så... Jag hade blivit skogstokig...
  • Pumpkin

    Morning!

    Englali: Ni var jättefina! Håret blev verkligen jättevackert och klänningen... Ja, det finns ju en anledning till att det var min drömklänning i början av bröllopsplaneringen 

    Nienna: Aha, där ser man! Det måste jag faktiskt undersöka

    furillen: Fy så trist med bilderna! Förstår att du är galet besviken

    Snitte: Herregud vad du jobbar! Akta så du inte sliter ut dig alldeles bara...

    Idag är det nästnästnäst sista dagen på jobbet

  • Anja 19 juli 2008

    furillen jag lider verkligen med dig... Usch så besviken jag skulle ha varit

    Men du, om gäster tagit jättebra foton så kan man kanske arbeta med dem i photoshop eller be en fotograf fixa med dem så att de får proffsredigering. De kan ju ändra både ljus, skärpa, ta bort skavanker och allt vad dom nu gör på bröllopsfoton Så får ni era allra finaste foton i proffsutförande!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.