• Pumpkin

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Redan gifta:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

Näst på tur:

080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

englali jag blir så rasande att JAG nästan gråter av ren ilska och besvikelse när jag läser om er dag som kunde ha varit ALLT igenom perfekt om de bara gjort det där m lysknapparna. Hade tagit mig LÅNG tid (och då är jag inte ett dugg långsint) att komma över det där. Att det t.om orsakade bråk mellan er på er bröllopsnatt

Förstår att du var besviken o ledsen. Hoppas ni åtminstone fick en ljuv återförening med härligt make-up-sex som plåster på såren

Stort grattis till er... Nu är ni gifta och själva festen och vigseln förstår jag iallfall var helt perfekt! Härligt!

Hoppas ni hade det underbart på spat

• GME76   080802

Tack detsamma . Va härlig lipbilden var .

Nienna skrev 2008-08-11 20:43:15 följande:
    GME76 080802 skrev 2008-08-11 20:30:40 följande:
    Fina bilder!
  • Englali

Anja: Tro mig... jag grät! Jag grät helt hysteriskt... haha, försonings-sexet blev på hotellet på em. Innan dess fanns ingen tid. Vi skulle ju till lokalen på morgonen kl.9.00 o hämta våra saker o lämna nyckeln och då hade vi inte somnat förräns 06.30 (pga. STÄDNING) och klockan ringde 08.30... så igår kväll somnade vi gott.
    Jag är väl inte långsint så och det här är var min kollega så jag träffar ju henne varje dag... så jag får nog bara bita ihop o glömma det.

Spa:t var otrolig bra! Igår när vi kom hade de tappat upp ett armoma-kur bad i en trätunna åt oss och släckt ner hela rummet, tänt massor av levande ljus, dukat upp med champagne, snittar och exotiska frukter. Det var super. Sen somnade vi i relaxen, hade hela spat för oss själva. Har fått massage, ätit god mat o druckit massa gott vin och skrattar helt galet mkt! Super var det!

Det som jag är mest förvånad över är att jag inte grät en droppe under vigseln, jag som är så sjukt blödig. Men när vi gick ut och in i det lilla rummet i kyrkan (innan vi gick ut för riskastning) då brast det och jag grät så tårarna sprutade. Andreas blev helt förskräckt och undrade om jag hade ångrat mig Eller om det var av glädje?!! Haha, det var lite komiskt!

• Nienna

GME76 080802 skrev 2008-08-11 20:54:52 följande:

Tack detsamma . Va härlig lipbilden var .
    Tack! Haha, ja det var lite kul att det lyckades fastna på bild, var inte meningen egentligen.
  • Englali

En fråga, hur förminskar man bilderna!?! Helt lost!!

• Nienna

Engali - Beror på vilket program du använder. Jag använder Photoshop, så jag vet bara hur man gör där och det är väl ett program som många inte har. Vet att många använder Paint, men jag minns inte hur man gjorde där, kan inte kolla heller eftersom jag har en Mac. Men kolla under menyerna, borde finnas nån som heter typ "Bildstorlek" eller något. Ändra till 600 eller 800 pixlar, det brukar vara lagom. Men glöm inte att SPARA SOM... och välja ett nytt filnamn, så inte orginalbilden (och orginalstorleken) försvinner!

• Nienna

Har precis ätit varm blåbärspaj (gjord på nyplockade blåbär) och vaniljsås, smaskens!

• Nienna

Jahapp, nu verkar det som att Plusfunktionen är igång(?), superbra nu när man redan är gift.

• Pumpkin

Är Plus igång? Det är mer än vad jag har hört Däremot ska Video funka nu.

• Nienna

Är ju inte säker eftersom jag inte testat, men om man klickar i t.ex. att betala med kort kommer det upp rutor där man ska skriva namn och kortnummer osv...

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.