• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

    Trist Men snart så!

    Canvasduk är typ en tavelduk, en sån som konstnärer målar på. Har blivit väldigt populärt att trycka foton på såna, så det ser ut mer som en tavla

    Vi ska ha ett av fotona där Lasse bär mig i sin famn som tackkort, sen har vi en annan som vi satt in i tidningen (ligger i mitt galleri)

  • Nienna

    Snitte - Låter som en helt underbar resa! Härliga bilder! Ja, vi hade en helt perfekt vigselplats, det var så fint!

    Anettan - Tack! Har kikat på dina bilder på Facebook, superfina!

  • Snitte- 5/7-2008

    Nienna: ja jag vill gärna göra om det snaaart

    Pumpkin: I promise i will tell when I know
    aha... men det tror jag jag har sett någons stans, skitsnyggt ju... tidningsannonskortet var jättefint!!! vi måste också sätta ut i tidnigen snart...

    sen har jag sett någon stans ( vet inte vart ) där det var en ram... som mna kan ha ett stort bröllopsfoto i... sen i samma ram fast i små ramar runt om.... (förstår ni? ) så kan man ha mindre kort... typ något på ringen, buketten, brudföljet osv... men jag vet ju inte vart jag sett den??

  • Pumpkin

    Snitte: Bra, lova! Måste få veta ju

    Vi ska sätta ut annons i en till tidning snart, bara jag kommer mig för att skicka in så

    Förstår vad du menar med ramen, har sett såna lite här och var, men just nu kommer står det still Fundersam

  • Snitte- 5/7-2008

    Ja pratade med svärmor och sa... äh vi kanske inte sätter i någon bild... hon trodde jag var knäpp och sa JO DET GÖR NI VISST på skarpen... haha får välla göra det snart... måste bara välja någon först.

    Ska kika runt lite hos fotografer och så, kanske är där jag sett någon... hmnn?? nu ska jag klicka ut lite fler bilder på hemsidan...

  • Pumpkin

    Haha, ungefär som jag sa till mamma att vi inte skulle sätta ut någon i tidningen i Härjedalen - men se det skulle vi visst det!

  • Snitte- 5/7-2008

    jadu... allt kan man väl inte få bestämma när man har gift sig va?
    typ som jag sa på bröllopsdagen.. "allt kan ju inte vara kul när man gifter sig" detta var sagt efter att mina tärnor hade mixat ihop låten som jag spelade in på min möhippa med en låt som magnus spelade in på svensexan och spelade upp den på festen.... INTE KUL.-.. fy sjutton så det lät... och jag som KAN sjunga egentligen...

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.