• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

    Det var inte det lättaste att hitta boende INNE I parken nu vill jag lova, typiskt oss att vänta till sista sekund

  • Nienna

    Pumpkin - Hemska sängkläder! Men häftigt att bo i parken! Vilken resa ni kommer att göra, är inte ett dugg avis.

    Har överlevt ett dygn med 4 barn, det är faktiskt lättare med 4 än 2. Mina två bråkar ju bara men nu delade jag upp dem i "5-åringar" och "7-åringar" och genast blir det mycket lugnare.

    Minstingarna (båda pojkar) fick sova på vår uppblåsbara madrass och de äldre (en flicka, en pojke) i Neos rum, en i hans säng och en på en tältsäng brevid. Rogers kommentar: Ska de redan börja sova ihop?!

    I morgon är det jobb igen, 4 dagar ska jag jobba nu, varav en delad tur *blä*.

    Fick hem alla kort jag beställt idag, fort gick det, förstoringen har dock inte kommit än, den kommer i en separat försändelse. Postfotos bilder var jättefina, Extrafilms inte alls så fina. Vet inte om det beror på kameran eller framkallningen, ska testa att skriva ut en bild här hemma nån dag och jämföra. Nappade idag på ett erbjudande från Aftonbladet om en gratis fotobok på 12 sidor. Är Plus-medlem och då fick man en gratis, sista dagen var idag.

    Idag har jag fixat med tackkorten till de som gav present men inte var bjudna. Har bara klistrat vanligt vitt papper på baksidan av kortet och skrivit ett tack. Till de närvarande gästerna ska jag göra riktiga tackkort med samma papper som jag hade till inbjudningarna, har beställt kort med vit ram till dem.

    Nä, nu ska jag ta och sova, det är en dag i morgon också... *låter som en tant*

  • Pumpkin

    Äntligen har vi lagt beställningen på alla kort från fotografen. 50 tackkort (bara själva fotona) och 27st till album.

  • Pumpkin

    Nienna: Japp, men de flesta amerikanska hotell har HEMSKA sängkläder på sina foton Nåja, huvudsaken är att det går att sova i sängen

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    åååhhh er resa måtte bli en av de underbaraste! Är riktigt avis! En sån resa ska D och jag göra en gång, det bestämde vi för evigheter sen, men frågan är när det ska bli av. Vi vill följa hela route 66

    fast jag måste erkänna att jag inte är helt säker på vilka stater det innefattar. Jag är inte intresserad av västra USA, utan jag vill se östra, inlandet o sydstaterna.

    Är helt galen i Nebraska, Wyoming och Colorado, fniss och sen vill jag se New York och sen Alabama, Missisippi, Georgia, South Carolina etc. Yosemity hade varit så coolt, sen vill jag se Grand Canyon oxå så en snabb tur genom Arizona hade det väl fått bli *asg*

    Vi har räknat att det skulle kräva rätt många månader att göra denna resa, så det får väl bli när vi är pensionärer. (haha)

  • Anja 19 juli 2008

    Längtar tills jag slutar jobba idag. Vi ska äta kräftor när jag kommer hem. Kräftor, västerbottenpaj, kall öl etc. Åååhhhh jag LÄNGTAR.

  • Anja 19 juli 2008

    Nä nu måste jag sätta igång och jobba lite. Kaffet är uppdrucket och det finns ingen ursäkt mer hehe

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.