• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

    Haha, jaa det ska mycket till för att jag ska bada nuförtiden... Hoppas på badväder när vi åker till Spanien i vår, DÅ ska jag bada!

    Nä, nu måste jag kasta mina ungar i säng så jag får lite lugn och ro innan jag ska lägga mig. I morgon jobbar jag delad tur så då blir jag hemifrån mellan 6,30 och 21,30...

  • Pumpkin

    Och jag SKA bada när vi är i Kalifornien, åtminstone i Santa Monica och i San Diego, så är det bara

  • Pumpkin

    Dagens lärdom: Jum-Jum/Benke i Mio min Mio spelas av Christian Bale (Batman)! Hade jag iiingen aning om

  • Englali

    Hej hej!

    Kikar in... megatrött. Idag har vi flyttat allt det sista, lite kläder bara kvar i lägenheten. Så på måndag blir det flyttstäd... blä! Vi pausar i morgon och tar båtarna ut på havet istället till en underbar ö som vi kallar "Yttre långskär", ljuvilgt! Därfirån tar det ca 25-30 min med båten så är vi i Borgholm på Öland. Då kanske ni får ett litet hum om var jag bor!?! Det är iaf GULD!

    Anja: Ja visst är ja modig!?! Jag sov helt ok faktiskt. Mkt var nog för att jag var så slutkörd efter allt flyttande. Ikväll är jag kanske inte riktigt lika trött så det kan bli lite svårare.

    Måste få morra lite!! Andreas mormor kanske inte nu kommer för att hans moster o hennes man inte ska gå på bröllopet. Plus att hon är orolig för att hon inte ska kunna äta ngt av maten, dvs. att hon inte ska tycka om den. Han har verkligen en wierd släkt!! Han sa det själv idag min stackars älskling, att kommer inte hon heller då ska jag f-n bryta med hela släkten!!

  • Anja 19 juli 2008

    Åhhhh BADA

    sitter på jobb, svettas som en jag vet inte vad. Det är typ 35 grader här inne, luften står HELT stilla.

    Jag har fortf nackspärr. Dag 8 idag o det blir otroligt nog bara värre. Vad sjutton GÖR MAN ÅT NACKSPÄRR...

    Sover ju knappt på nätterna pga smärtan när jag rör mig

    Anettan73 och furillen mfl som gifte er igår

    jag tänkte verkligen på er när jag var ut i solen igår och skänkte er svalkande tankar o hoppades att ni skulle slippa svett som rinner på ryggen under brudklänningen och svettiga ansikten där sminket kletades ut

    Vi förgås ju av nyfikenhet här... hur sjutton hade ni det... Själv har man ju varit gift i åtta dagar nu (och haft nackspärr lika länge ). Det börjar ju bra

  • Pumpkin

    Kikar in efter en dag på stranden vid en liten havsvik - helt ljuvligt har det varit! Nu började det dock regna så det var lika bra att åka hem. Sitter och funderar på vad vi ska äta under veckan...

    Anja: Usch, inte roligt med nackspärr

  • Flamora

    Är oxå nyfiken på hur det har gått för furillen och Anettan... Det måste ha varit varmt i brudklänning

    Nackspärr låter inte alls roligt, Anja.

    Imorgon åker vi till Tingsryd och ska bo i stuga tillsammans med 7 kompisar, ska bli skönt med en minisemester till! Kommer hem på fredag igen.

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.