• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    a wife to be: Det kan jag väl ändå inte tro? Semester för alltid vore skönt tycker jag sommarbrud: De där nerverna kan ställa till en hel del
  • a wife to be

    pumkin: jag började jobba i januari efter 2 års mammaledighet, så jag var nog inte i lika stort behov av semester som andra Men det är ju typiskt att det fina vädret ska komma nu!
    Idag tänkte vi ta ungarna till Folkets Park i Malmö.

    Måste måste sätta mig ner och skriva i festhäftet. Började häromdagen, använder mallen från kortdesign. Tycker det var lite märkligt, ibland stod sid nr uppe ibland nere, jag blev väldigt förvirrad, eller är det jag som inte förstår hur man ska göra

  • Anja 19 juli 2008

    a wife to be

    kortdesigns mall använde jag oxå...

    För varje sak du lägger in skjuter sidnumren sig neråt, så du måste sitta o trycka upp dem till toppen av sidan varje gång du lagt in nåt. jag höll på att bli tokig innan jag fattade hur det skulle vara.

    Lättast är att räkna efter. Sidnumreringarna ska ju vara motsatta, alltså sida ett är ju längst upp t höger, sid två, ett hopp ner, t vänster, sen är det höger, vänster höger vänster osv... och nederst hamnar två sidor bredvid varandra (mittuppslaget) sen fortsätter det uppåt i sicksack, alltså varannan vänster o höger osv. På så sätt kan du kontrollera att du fått sidorna på rätt ställen.

  • Englali

    Hej tjejer!

    En ringfråga och jag behöver er hjälp!!

    Mina ringar från vigselbutiken var ju på tok förstora. Nu undrar jag... era ringar, sitter dom riktigt tajt, lagom eller är dom väldigt lätta att få av??

    I min ring nu har jag 52 och enligt gulsmeden vi var hos igår ska jag ha 50. Jag har så supersmalt finger under knogen så jag får hur eller hur pressa på ringen däröver för att den ska sitta snyggt när den väl hamnar på plats! Hur hade ni gjort? Tagit den ni får pressa på? Åh jag blir sååå velig

    För övrigt så flyttar jag för det mesta just nu

  • Anja 19 juli 2008

    Hej Englali

    jag har 49 i min ring. Får pressa den över knogen, när fingret är varmt har jag riktigt svårt att få av den men det går m vatten o tvål.

    Den sitter däremot SKITSNYGGT, har oxå jättesmalt finger under knogen o jag blir galen när ringen är minsta lilla stor. Så jag valde den som är svårare att få på men som sitter snyggast

    Jag menar, inte sjutton har jag tänkt ta av mig ringen i tid o otid hihi

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.