• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

    Grattis Anja! Känns det bra? Ni var verkligen jättefina och kul med såna där små charmiga incidenter med barnen

    Visst är det helt otroligt hur tacksam man blir över familj och vänner och deras närvaro och gåvor? Vi fick ihop ca 30000kr och det hade inte vi heller kunnat ens drömma om

  • sommarbrud 080802

    Anja: Stort Grattis till er! Ni var jätte fina. Väntar spänt på mera kort.

    Hedebris: Du är inte sist ut!! Min möhippa och min m2b svensexa är inte ens gjorda än. och vi gifter oss om mindre än två veckor.. Så jag VILL höra. Berätta!

  • Nienna

    Hej hej brudar!

    Måste säga som Anja, vi hade en helt fantastiskt dag/kväll/natt! Vi hade supertur med vädret, sol sol och sol! Trots att vi bara var 28 st (med en del bortfall efter 22) blev det ett otroligt röj hela natten. Kl. 4 fick jag köra ut pappa och min ena bror, för då ville vi sova.

    Mina två systrar fotade hela dagen from ceremonin och nu har jag 1300!!! bilder som jag ska kolla igenom och sålla! De har varsin Canon EOS400 så det är jättefina bilder! Alla de bilderna finns i sambons dator och just nu sitter jag med min, håller på att ladda in bilderna från vår kamera så snart kommer det några bilder.

  • Anja 19 juli 2008

    anjaochdaniel.weddingannouncer.com/photoalbums-52927.html

    Har lagt in fler bilder, från festen, även dessa från min pappas kamera.



    Shit vad roligt jag hade. Suck... Tänk att det är över hihi

    Hedebris

    Klart du ska berätta! Var inte en martyr nu Vi vill ju veta. Jag har nog missat helt att du haft möhippa men vill HÖRA allt! Har ej hunnit läsa igenom nånting här inne på flera dagar, utan har helt egotrippat bara slängt in egna inlägg utan att gå igenom tråden

  • Nienna

    Nu finns några bilder i mitt galleri här på BT, men de är tagna med vår vanliga kamera. Ska ladda upp bättre bilder sen när jag kollat igenom systrarnas!

  • Pumpkin

    Så fina ni var Nienna! Verkligen vacker plats att vigas också

  • sommarbrud 080802

    Vad fina ni var Nienna. Underbara bilder. Såå mysigt vid vattnet och fint väder på de med. Kan de bli bättre!? Stort grattis till er.

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.