• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • sommarbrud 080802

    Lycka till imorrn Anja, Nienna och Fröken planera!

    Hur går det med allt? Och hur är nerverna?

    Glöm inte korten sen.. väntar spänt!

    Ha de så sköj imorrn som ni bara kan!!!!

  • Myran 0802

    Lycka till imorgon nu Nienne och Fröken Planerare hoppas att ni får en underbar dag.

    Nu är vi hemma efter en mini semester och nu har vi fixat det sista som går att fixa. Nu har jag bara lite kvar att stå i undertiden m2b tar sonen. Nu är jag inte alls lika stressad längre.

  • Myran 0802

    oj jag missar anja förlåt..... ha en underbar dag anja och lycka till.

  • Pumpkin

    Halloj brudar!

    Nu har det äntligen löst sig med kattvakt! Skönt, det är en tjej som har egen uppfödning av katter, så hon vet ju vad hon håller på med i alla fall. Och vi blir 2000kr fattigare

    Beställt ny mobiltelefon har jag gjort också, längtar tills den kommer!

    Anja: Visst är det häftigt med så fräscha naglar? Englali: Usch vad avis jag är på dig som har semester nu!

    Myran: Skönt att stressen försvunnit

  • Myran 0802

    pumpkin: mmm riktigt skönt. vi får inte göra festprogrammet det ska min m2b mamma med syskon göra.

  • Myran 0802

    haha vilken svenska jag skrev. skriver med en han med sonon i knät. mm jag blev stängt tillsagd att jag inte fick göra det.

  • Nienna

    Nu är jag helt slut och har en aning huvudvärk... Halva gäststyrkan har anlänt ikväll och vi har installerat alla på sina diverse sovställen...

    Det mesta är färdigt, det som ska göras i morgon är bålen, salladerna och snittarna, samt att tårtorna ska dekoreras och blommorna ska fixas.

    Min blivande make har tagit med sig ut den manliga delen av gästerna ut i skogen och lekt (skjuter gevär), barnen är med sina kusiner hos svärmor och här sitter jag med en av mina systrar och min mamma och dricker en cider.

  • Pumpkin

    Myran: Samma här

    Nienna: Sämre kan man ju ha det Känner du dig redo för morgondagen?

  • Nienna

    Tack för alla lycka till! Är inte ett dugg nervös och inget stressad heller. Vädret ser också ut att bli hyfsat så just nu ser jag väldigt mycket fram emot morgondagen!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.