• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

    Shit

    don´t get me started *asg*

    jag har två A4-sidor med grejor som ska göras den ynka vecka som är kvar och det som stressar mig mest är ju att klänningen satt så jä..la illa när jag provade den hos sömmersnkan och att jag inte kan prova den förrän på tisdag!

  • a wife to be

    åh, dom ska ta min m2b imorgon kl.08.00, och då såklart ringer en gammal kompis till honom, dom har inte träffats på flera år, han frågade om han kunde komma hit en sväng ikväll. HAN ÄR HÄR FORTFARANDE, han kommer ju vara skittrött imorgonbitti. Men jag kan ju inte köra hem honom heller. Så j*vla typiskt vad är oddsen liksom?

  • Englali

    Ojdå... det är så mkt. Jag tycker vi har mt kvar och då är det ändå 4 veckor kvar tills dagen B.
    Föstår dig verkligen att du är orolig över klänningen, mitt största orosmoln är ringarna. Visst vi får byta, men HUR mkt mindre ska vi ta? Blev ju fel sist med måtten liksom... kanske ska gå in i en affär helt enkelt och prova ut? Va fräck liksom

    Hur gör du med klänningen nu då?

  • GME76   080802

    Nää, otur, kan du inte försöka få polaren åt sidan o förklara läget?

    a wife to be skrev 2008-07-11 23:22:26 följande:


    åh, dom ska ta min m2b imorgon kl.08.00, och då såklart ringer en gammal kompis till honom, dom har inte träffats på flera år, han frågade om han kunde komma hit en sväng ikväll. HAN ÄR HÄR FORTFARANDE, han kommer ju vara skittrött imorgonbitti. Men jag kan ju inte köra hem honom heller. Så j*vla typiskt vad är oddsen liksom?
  • a wife to be

    Jo, jag har tänkt på det, men dom sitter ju som hopklistrade, nä men dom pratar ju hela tiden och mina ögon börjar gå i kors. fan, fan , fan...............
    GME76 080802 skrev 2008-07-11 23:28:11 följande:


    Nää, otur, kan du inte försöka få polaren åt sidan o förklara läget?a wife to be skrev 2008-07-11 23:22:26 följande:
  • Englali

    Nu är det dags för sängen här iaf... jättetrött o ska upp vid 07.15 i morgon, en lördag
    Men men, vad gör man inte för att få bröllopstårtan precis så som man vill ha den och det är enda gången konditorn kan träffas

    Natti natti på er brudar!

  • Englali

    Sit ut o först in
    Nu ska vi iväg o bestämma tårtan. Vit ska den va iaf, kritvit så det måste hon ordna
    Sen blir det nog hem till sängen en liten stund igen... det är ju trots allt lördag!

  • sommarbrud 080802

    Lycka till idag Flamora!
    Längtar efter bilderna.. Älskar att titta på bröllopsbilder.

    Lycka till idag du med Englali!

  • Englali

    Sommarbrud: Jag är redan tillbaka Nu är tårtan bestämd och klar, vi kommer ha sådan små portionstårtor med en större över i smakerna hallon/passionsmousse.
    Kritvita kommer dom vara, med två små hjärtan i vitt som kontur ovanpå varje samt små-små silverpärlor runt och med våra intialer högst upp. Samt att vi kommer dekorera lite här och var med samma ljusblåa hortensia som vi har i dukningen.
    Billigt var det också... 2100 för sånt pilljobb till 60 pers! Som hittat

  • Pärlplattan II

    Flamora - Ha en UNDERBAR dag!! Lycka till!

    Nu ska vi snart ge oss av till Göteborg - det ska bli så skönt och framförallt mysigt att bara vara vi och njuta av varandra. I natt drömde jag dock att maken gick iväg med morgonrocken instoppad i sina vida ljusblå boxers för att leta reda på relaxen.. (sen kom han surt tillbaka för det kostade 200 kronor)

    Ha en bra helg alla andra!!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.