• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Flamora

    Hej tjejer!

    Imorgon är det dags för mig att bli fru Ericsson. Vill passa på att säga att det har varit himla kul att planera bröllop med er Tack för alla tips, idéer och goda råd.

    Berättar allt om min dag så fort jag kan!
    Ha det bra så länge!

  • Englali

    Flamora: Ha det toppen i morgon, njut!! Vi vill höra allt och se alla bilder så småning om
    Stort lycka till... många kramar!!

    Själv ligger jag o kikar på en film med A samtidigt som jag bläddrar i tidningar efter bröllopsfrisyr. Jag kan verkligen inte bestämma mig...

    Pumpkin: Du har ingen bra bild på din frisyr, ur lite olika vinklar? Förutom dom som redan finns på facebook osv.?

  • furillen

    lycka till imorgon flamora!

    ska strax lägga mig. fick alldeles nyss in jobb imorgon. tur att jag inte var ute med en kompis som planen var. var så himla trött efter jobbet idag så jag bokade av, eller snarare sköt upp. så ringde en projektledare och erbjöd jobb imorgon. hade tänkta att ta det lugnt, börja semestern, fika med kompisar och framförallt bröllopsplanera. men nu blir det pang iväg på 12 timmars arbetsdag. men bra betalt och vi behöver verkligen pengarna nu när det är 2 veckor kvar till bröllopet. fast känns väldigt nervöst att komma helt oförberedd. jaja, ska nog gå bra. ska iaf försöka få några timmars sömn innan!

  • Englali

    Borde också snart gå och lägga mig... ska träffa konditorn i morgon klockan 08.00, på en lördag!!! Äntligen ska vi träffa henne iaf, vi har försökt fått till en tid i över 2 månade nu, men det har varti svårt. Så det är bara att ta sig upp i morgon och traska dit med bilderna. Hoppas nu bara hon förstår vad vi vill ha och att hon KAN göra det.

    Åh... frisyren alltså, ngn mer än jag som är sjukt velig på den punkten? Jag blir knäckt på det här!

  • Pumpkin
    Englali: Inspirationsfrisyren finns ju i mitt galleri, men annars har jag nog ingen bättre bild just nu tyvärr...
  • Englali

    Pumpkin skrev 2008-07-11 22:38:51 följande:


    Englali: Inspirationsfrisyren finns ju i mitt galleri, men annars har jag nog ingen bättre bild just nu tyvärr...
    Ah just det, där är den... har nog tänkt mig min lite mer klassisk tror jag (jut ikväll iaf ) Jag gillar ju när det är mkt hår baktill, inte för högt och sen gärna en fläta runt själva "bullen", det är min stil känns det som. Med ngn/några orkideér i också på ena sidan.
  • Anja 19 juli 2008

    Englali låter jättevackert...

    jag ska ju oxå ha det klassiskt. Gillar det, men ej alltför HÖG bulle dock kan den ju inte vara för låg då jag har slöja som ska fästas under, men jag ska ju ha lite cirkelformade lockar, diskreta lixom, helt slätt, med diadem och markerad snedbena lixom.

    Låter superfint m fläta runt. Den tanken har jag oxå lekt med men kände inte att det passade ihop med resten. Skulle nog vara SKITfint på dig dock o till din klänning och allt. för du skulle väl inte ha slöja osv?

    du är ju dessutom blond, då blir det ännu snyggare, för allting syns ju mkt bättre på blondiner, lockar, flätor osv. go for it!

  • Englali

    Anja: Tack! Nu har du nog övertalat mig Och nej, jag ska inte ha slöja, tiara, krona eller liknande... har tillslut valt bort allt det iaf.

    Hur går det för dig i planeringen? Börjar ni bli klara?

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.