• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pärlplattan II

    Hehe..

    Nu ska jag logga ner, käka lite macka och sen ska jag och maken iväg på dramatiserad kyrkogårdsvandring här i staden, det ska verkligen bli intressant! Tur att det är fint väder, så man slipper stå under paraply...

  • furillen

    har letat runt lite var denna fina text kommer ifrån:

    Måhända är han den ende i världen
    som tycker sig veta att hon är den underbaraste kvinnan på jorden.

    Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är i varje liten sak han gör och i varje liten tanke.

    De tycker sig höra en underton av godhet i allt vad den andre säger och tror att de flesta kanske missar det hos den andre.

    Och de förstår inte hur man kan passera den andre utan att förstå att man just passerat den finaste människan i världen.

    Han har förstått, hon har förstått - därför är vi här idag.

    I de flesta trådar den finns verkar folk inte veta men det står på 2 ställen att den är från Livet från den ljusa sidan (filmen alltså) Nån av er som vet säkert? Man vill ju inte skriva fel i programmet..

  • Anettan73
    Pumpkin skrev 2008-07-10 15:52:01 följande:
    Ja jag kom in
    GRATTIS!!!!!!!!

    Så himla kul för dig... Slippa pest jobbet med
  • Pumpkin

    Ja, det ska bli så skönt att gå till jobbet och säga att man slutar om drygt en månad

    Just nu sitter jag och räknar på vår ekonomi, och det verkar inte bli så himla hemskt

  • Fröken Planera

    GRATTIS PUMPKIN!!! Det låter som att det bara flyter på nu!!!! ;-D ;-D ;-D ;-D

  • Nienna
    furillen skrev 2008-07-10 17:11:42 följande:
    I de flesta trådar den finns verkar folk inte veta men det står på 2 ställen att den är från Livet från den ljusa sidan (filmen alltså) Nån av er som vet säkert? Man vill ju inte skriva fel i programmet..
    Det stämmer!
  • Nienna
    Nienna skrev 2008-07-10 18:10:47 följande:
    Det stämmer!
    Här är ursprungstexten:

    I might be the only person on the face of the earth that knows you're the greatest woman on earth. I might be the only one who appreciates how amazing you are in every single thing that you do, and how you are with Spencer, "Spence," and in every single thought that you have, and how you say what you mean, and how you almost always mean something that's all about being straight and good. I think most people miss that about you, and I watch them, wondering how they can watch you bring their food, and clear their tables and never get that they just met the greatest woman alive. And the fact that I get it makes me feel good, about me.
  • Pumpkin

    Jaha, då har man suttit och räknat igenom ekonomin, mailat facket och a-kassan samt skummat igenom kursbeskrivningarna för de första kurserna jag ska läsa. Redan nu stöter jag på ett problem - första kursen sträcker sig över 5 veckor, och jag är borta 3 av dem! Hoppas verkligen att det går att lösa på något vis, endera att jag kan jobba själv när vi är på resan alternativt att jag kan läsa igen den senare. Har mailat kursansvarig för råd och hjälp. Men visst borde det gå att lösa va? Man kan ju inte måsta välja mellan utbildningen och bröllopsresan

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.