• neeke1972

    Örebro tråden nr 3....

    Nya Örebro tråden....

    080503 Bennis (Ljusnarsbergs kyrka)
    080517 E hjärta A (Almby kyrka)
    080531 Fru Hennerdal (Tysslinge kyrka)
    080614 LiMa2008 (Almby kyrka)
    080614 Ermina (Mörby gård/Bygdegården Ekeby)
    080628 Ilbäcksan (Ekeby kyrka)
    080628 marjoh (Ervalla kyrka)
    080719 Waersta (Riseberga Amfiteater)
    080719 snartfruG
    080802 2aug08 (Glanshammarsåsen)
    080809 lillaj (Ljusnarsbergs kyrka)
    080809 nora080809 (Nora kyrka)
    080816 Jonna83 (Kumla?)
    080816 neeke1972 (Almby kyrka)
    080816 dragonesse (Ölsboda Herrgård)
    080906 LT080906 (Mosjö kyrka)
    080906 sakke (Axbergs kyrka)
    080920 EmmaErik

    Här snackar vi bröllop....

  • Svar på tråden Örebro tråden nr 3....
  • lillaj

    Det har jag nog iofs inte ritkigt tänkt på men iofs är det väl rätt vanligt att skicka både till dem man handlat klänningen av och frisören för det brukar ju hänga en del kort på dessa ställen. Ska du/ni?


    MissDevout skrev 2008-07-16 08:26:07 följande:
    Ok enda chansen att möta mig i jobbet är om man jobbar på ett företag som har supportavtal med oss.En undran: kommer ni andra skicka tackkort till typ frisören och så?
  • lillaj

    Waersta: Såg er annons i tidningen om er vigsel!! Vad kostar det att sätta in en sån? Hur långt innan ska man göra det?

  • MissDevout

    Jag har redan beställt tackkorten (från kortdesign) när jag ändå beställde festprogrammens utsida och då tänkte jag inte på det, jag tog bara de vi hade bjudit. Man kanske kan köpa "vanliga" tackkort och klistra in till dem?

  • MissDevout

    Annons? I NA? Jag löpte ut i receptionen men ingen hade tagit in tidningen och jag har ingen nyckel till brevlådan

  • HannaMagnus

    Miss Devout - Hej! Hallsbergare jag med!

    Var har ni köpt midjeformare? Modell? Kanske borde testa, har ju en rätt "slimmad" klänning så det kan ju vara en idé, så att jag slipper tänka på att hålla in magen hela tiden...

    Waersta - Hur ser det där Bönehuset vid Riseberga ut? Kanske kan man ta bilder där? Fattar inte att det är dags för dig på lördag, tycker att det var nyss vi diskuterade fest- och vigselplatser... Såg också er annons i NA, DÅ blev JAG nervös...

    I helgen ska vi lämna in våra ringar för putsning, åka till Degerfors och testa alla kläder...

    Jonna - Vovve? Skojigt! Ras?

  • MissDevout

    Hej HannaMagnus, jag köpte min på Details eftersom de var de enda som hade kvar en vitt (Twilfit o Lindex hade), märket heter Flexees och de kostar 299:- överallt. Den shapar verkligen upp

  • Waersta
    Kul! Jag har själv inte sätt den än.. 199kr kostade det. Valfritt hur långt innan ni vill ha den, inte tidigare än en vecka tycker jag.
    lillaj skrev 2008-07-16 10:12:43 följande:
    Waersta: Såg er annons i tidningen om er vigsel!! Vad kostar det att sätta in en sån? Hur långt innan ska man göra det?
  • lillaj

    Fixat en annons nu, lika bra att få det gjort. Hade inte alls tänkt på det från början men det blier ju jättebra!! Enkelt och lätt via NA´s hemsida bara! Publiceras onsdagen innan vår vigsel


    Waersta skrev 2008-07-16 12:37:59 följande:
    Kul! Jag har själv inte sätt den än.. 199kr kostade det. Valfritt hur långt innan ni vill ha den, inte tidigare än en vecka tycker jag.
  • Waersta

    Där satte du huvudet på spiken!! Idag ska vi självklart kolla in bönehuset!! Det hade jag totalt glömt bort. TACK!!


    HannaMagnus skrev 2008-07-16 12:10:41 följande:
    Miss Devout - Hej! Hallsbergare jag med! Var har ni köpt midjeformare? Modell? Kanske borde testa, har ju en rätt "slimmad" klänning så det kan ju vara en idé, så att jag slipper tänka på att hålla in magen hela tiden...Waersta - Hur ser det där Bönehuset vid Riseberga ut? Kanske kan man ta bilder där? Fattar inte att det är dags för dig på lördag, tycker att det var nyss vi diskuterade fest- och vigselplatser... Såg också er annons i NA, DÅ blev JAG nervös... I helgen ska vi lämna in våra ringar för putsning, åka till Degerfors och testa alla kläder... Jonna - Vovve? Skojigt! Ras?
  • Waersta

    Visst är det lite roligt.


    lillaj skrev 2008-07-16 13:05:33 följande:
    Fixat en annons nu, lika bra att få det gjort. Hade inte alls tänkt på det från början men det blier ju jättebra!! Enkelt och lätt via NA´s hemsida bara! Publiceras onsdagen innan vår vigsel
Svar på tråden Örebro tråden nr 3....