• Gable

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • janos

    Så där ja! Nu har jag läst ikapp. Många bra ord är sagda som vanligt. Ni är allihopa så intelligenta.

  • Fru Hilde

    Ja, men vi är ju fredagsbrudar Klart vi är smarta

    Jag håller på o inleda en ny fas i mitt liv... spännande. ska bara komma på hur jag på bästa sätt kan bli av med jobbet. Om ni inte redan visste det så vantriva jag ju rejält. Gubbiga gubbar och en chef som är lynnig och bestämmer sig för att läxa upp mig då och då, mest för sakens skull och för att han inte orkar ta tag i problemet att gubbarna beter sig som skrutt mot mig. Så istället anser han att jag är gnällig som klagar... och det ska tilläggas att jag bara klagat när det varit riktigt RIKTIGT illa! *morrar* Den här veckan är jag dunderförkyld, men min chef beter sig som om jag vore en fuskare... Så det mest logiska och mest givande för min del är ju att gå vidare med nya stora projekt.

  • anne på grönkulla

    Jag hejjar på dig Hilde!

    Idag är min sista riktigt lediga dag. O jag vet inte vad jag ska göra av den... skulle vilja hitta på nåt (o det är fint nog väder för att jag ska drömma om att få bada) men har ont i halsen och en hel massa jag borde göra här hemma.... *tycker synd om*

  • Rystall

    Tack för alla värmande och uppmuntrande ord.
    Var ute och provkörde en likadan som denna igår www.blocket.se/vi/17735265.htm

    Iiiiiiiiii!!!! Underbart, men jag kände mig lite rostig. Det är några år sedan sist.
    Sen fixade maken med levande ljus gott vin och ryggmassage, men jag kunde inte släppa tanken på bågen!

  • anne på grönkulla

    F ö - ett vintips! Vi fick en flaska rött för ett tag sen som var helt galet god och vi var tvärsäkra på att det kostat givaren typ 150 kr flaskan... så kollade vi: voila 68 kr!

    www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=R%u00d6DA+VINER%3aFrankrike%3aAlla+storlekar%3abland+annat%3a-%3aFyllighet%3aStr%u00e4vhet%3aFruktsyra%3a

  • mammacatta

    anne på grönkulla skrev 2008-08-26 10:28:55 följande:


    MC, har du avreggat dig på fb?
    Japp.
    Ska försöka dra en lite tydligare gräns mellan personliga saker och mitt alterego. Sen var jag så hjärtligt trött på alla mejl från folk som skulle ha med mig överallt. Inte att de ville ha med mig utan mejlen alltså.

    Er har jag ju kvar ändå!

    *kjaaaam*
Svar på tråden Äntligen fredag del 14