• Gable

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • Rystall

    Jo han har ringt och får förhoppningsvis tid för samtal i nästa vecka. Jag tror oxå att det har med alla hans "nederlag" det senaste året. Men samtidigt känns det som att vi har kommit ifrån varandra åtminstånde när det gäller åtrån. Vi är så goda vänner men skall man leva med det? Vad hände med det andra? Hur skall vi kunna få fler barn om inte...?

    Har suttit och kollat in bågar. Vad sägs om denna skönhet?
    www.motorcykel.se/ Sök Honda Shadow. Den svarta som finns i Kävlinge. Står några andra hojar runt om. Suck! Vad snygg. Kan ni inte se mig på den?
    Mitt gamla skinnställ som jag köpte i mitten av 80-talet passar fortfarande

  • janos

    Nu är vi hemma igen! Jag får läsa ikapp imorgon. Måste göra lite nytta hemma medans sonen sover i sängen och maken på soffan

  • äntligen på väg

    Jag tycker mig faktiskt kunna se att det står RYSTALL på hojen

  • äntligen på väg

    Åh... började skriva ett lååångt inlägg om min nya tjänst på jobbet men det blev för "jobbigt" . Så kort sagt: Imorgon hoppar jag in en extradag på min nya tjänst och har två viktiga möten tillsammans med en annan säljare med två av mina största blivande kunder. Det lustiga är att det inte är kunderna jag är mest nervös för utan säljaren, min kollega. Det är han som skriver avtalen men det är jag som kommer hålla all kontakt ute hos kunderna. Är rädd att han ska tycka att jag inte är tillräckligt smart! Eller tillräckligt tuff och framåt!
    Å andra sidan så har det ju funkat väldigt bra att bara vara jag i min förra tjänst så då får det göra det i den nya oxå.
    Och lite pirrig ska man vara, eller hur?

  • anne på grönkulla

    Hejja äpv! Lite nervositet skärper sinnena, så det är inte fel i sig, men självklart räcker det att vara "bara du"!

    Önskar jag såg fram emot att komma tillbaka till jobbet...

  • anne på grönkulla

    Rystall, en tanke bara - åtminstone jag är mer sugen på s*x ju mer jag har... om man kommit ifrån det så kanske man måste hitta ett sätt att ha det för att bli sugen igen menar jag? Så att bestämma sig för att "ikävll ska vi minsann" kan låta oromantiskt, men det kan funka oxå... *bara en tanke*

  • äntligen på väg

    Tack APG .
    Nu ska jag se till att få min skönhetssömn oxå . Gonatt!

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-08-24 22:35:40 följande:


    Rystall, en tanke bara - åtminstone jag är mer sugen på s*x ju mer jag har... om man kommit ifrån det så kanske man måste hitta ett sätt att ha det för att bli sugen igen menar jag? Så att bestämma sig för att "ikävll ska vi minsann" kan låta oromantiskt, men det kan funka oxå... *bara en tanke*
    Håller med ovanstående talare! Fast med tillägget att det kan vara svårt att orka till och med planera in när man har småbarn och inte är så pigg själv. Det är tråkigt när man kommer in i en kamratlig lunk... är där ibland själv. För vår del har det inte blivit något allvarligt, men förra hösten gick jag och undrade om förhållandet ALDRIG skulle komma igång igen... om vi hade förlorat förmågan att tråna efter varandra... men det hade vi inte... vi var trötta och hade tråkigt. Jag hoppas jättemycket att ni reder upp er fnurra! att separera är ju tärande för alla parter. Du är föresten helt perfekt för att köra MC det är jag övertygad om! Själv har jag aldrig ens kört moppe så jag har lite svårt att leva mig in i känslan och längtan liksom...
  • mammacatta

    *Joinar kören*
    Vi har haft både en och tio svackor - närmare bestämt varje sommar. Värmen tar DÖD på vårt sexliv helt enkelt. Men det gör inget; vi är inte ihop bara för sexet.
    Meeeen inget är som en bäbisverkstad: kaninerna kan vara avundsjuka! Å det ÄR planerat: "på torsdag kväll när barnen sover" samt "på lördag mittpådan när barnen sover" - annars skulle det inte bli nåt alls ju!

    Mna får helt enkelt fatta även med sexlustnerven att livet inte är infall och passion utan välplanerat och inrutat.

    Eg tittade jag in här för att länka till en fin kommentar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m35572546.html
    Gillar när folk helt avpolleterar vetenskapen...

Svar på tråden Äntligen fredag del 14