• Gable

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • Fru Hilde

    Tjohooo! Man får ta o gratulera Rystall

    Janos man får helt enkelt vänja sig med dåligt samvete och oro när man får barn. Imorgon ska dotter till dagis och jag till jobb... jag har ångest för båda orsakerna

  • anne på grönkulla

    Pluskontot - vi har tagit en 45 minuters kvällspromenad
    Minuskontot - jag var så stressad att jag köpte godis.

    Inte stressad för nåt identifierbart (utom möjligen förväntningar från mamma ) men sååå rastlös i kroppen...

  • mammacatta

    Tjena tjena brudar!
    Celebert och efterlängtat besök - Rystall!*ballonger och serpentiner*
    *tuuuut* (värdelösa tutorna är nuförtiden, det är liksom inget... ljud i dem längre)

    Ni andra: jag är gärna med till stockholmo. Ska ner nån gång i höst iallafall, känner att barkaby lockar med ett besök. (har upptäckt att mina favvopjamasar inte görs längre i samma modell och tänkte göra mig ett pitstop där på PoP) Billigast för mig är att ta bilen faktiskt, allt annat kostar ar-sele nuförtiden.

    Åkej Rystall, det var till dig med.

    Ev tar jag med mig karl men inte ungar, de kan stanna hos mormor nuförtiden...

  • Gable

    Tjoho i natten! Endast tomtar och Gable är vakna...

    Grattis Rystall!!!

    Har mailat dig Apg, vore så kul om vi kunde ses!

  • Gable

    Om det inte blir nån träff så hoppas jag att du MC hör av dig när du kommer ner. Jag bor farligt nära både Barkaby och Sthlms bästa grek

  • Gable

    Visst är det! När E behöver mer underhållning än mor och far så åker vi till Ikea. Då är hon nöjd och glad.

    *hon släktar oerhört mycket på sin mor*

Svar på tråden Äntligen fredag del 14