• PN78

    Umeåbrudar 2008!

    Öppnar denna fortsättningstråd så att jag hittar tillbaka till er, såg att nuvarande tråd stängs 080610. Jag går på semester nu och kommer endast titta in då och då.

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008!
  • umekicki79

    För oss har "hjulet börjat rulla igen"...:D
    Köpte underkläder till dagen D här om dagen...NÖJD! Funderar just nu på hur inbjudningskorten ska se ut....
    Hur går det för er andra då?

  • Havsro

    8 ½ månad känns så långt bort så jag tar det rätt lugnt just nu...för att nästa dag få lite ångest och kolla upp massor med saker ;) Väntar mest på att få boka lokal och kyrka... Trist bara att man måste vänta med att kunna boka Backenkyrkan till 2009... Kommer nog inte bli den därför.. :(

  • Duchess

    Jasså minsann! Vi satt på jobbet och tittade på vigselannonserna i VK idag och roade oss med att säga vilka fördomar vi hade om några av brudparen, utifrån namn och utseende. (Bara på skämt, men ändå)


    Munchkin skrev 2008-08-19 21:43:45 följande:
    Vi var i tidningen idag
  • Nomea
    umekicki79 skrev 2008-08-18 12:37:23 följande:
    För oss har "hjulet börjat rulla igen"...:DKöpte underkläder till dagen D här om dagen...NÖJD! Funderar just nu på hur inbjudningskorten ska se ut....Hur går det för er andra då?
    Va härligt att det känns som om det går framåt iaf!
  • Nomea
    Havsro skrev 2008-08-19 10:42:35 följande:
    8 ½ månad känns så långt bort så jag tar det rätt lugnt just nu...för att nästa dag få lite ångest och kolla upp massor med saker ;) Väntar mest på att få boka lokal och kyrka... Trist bara att man måste vänta med att kunna boka Backenkyrkan till 2009... Kommer nog inte bli den därför.. :(
    Ja, det är svårt det där. Man vet inte riktigt vad man ska/kan göra när det ändå är så lång tid kvar.
    Men varför går inte den att boka ännu då? Har dom ngt specialsystem eller??
  • FruKjörling

    tiudningen ja du vet inte ens villken bild vi ska välja men jag tror vi har hitta en vi båda tycker passar blir nog den vi tar som tackkorts bild sen också :)

    Måste bara säga att jag belv sjukt glad här om dagen då min ena bild ligger på första sidan på en engelskbröllops eller tiara sida :) www.weddingtiarasandjewellery.co.uk/index.asp

  • Havsro

    Jo man vill ju gärna ha nått att planera utifrån. ja jag vet inte riktigt men det verkar som om (för att den är så populär) så släpper inte tiderna förrän samma år..men jag vet inte, har inte talat med dem direkt utan förmodligen nån sommarjobbare.. Det är väl inte helt klart än :)


    Nomea skrev 2008-08-20 06:55:36 följande:
    Ja, det är svårt det där. Man vet inte riktigt vad man ska/kan göra när det ändå är så lång tid kvar.Men varför går inte den att boka ännu då? Har dom ngt specialsystem eller??
  • Nomea
    Havsro skrev 2008-08-20 13:18:28 följande:
    Jo man vill ju gärna ha nått att planera utifrån. ja jag vet inte riktigt men det verkar som om (för att den är så populär) så släpper inte tiderna förrän samma år..men jag vet inte, har inte talat med dem direkt utan förmodligen nån sommarjobbare.. Det är väl inte helt klart än :)
    Konstigt att dom inte släpper tiderna... Tänk om man vill gifta sig den första januari då? Men, det e väl bara att du får ringa dom om ett tag o höra igen.

    Men vi har inte ens fått svar från kyrkan om vilken präst vi ska ha ännu, även fast jag bad dom ringa mig så fort dom visste vem som var i tjänst den dagen...
Svar på tråden Umeåbrudar 2008!