• PN78

    Umeåbrudar 2008!

    Öppnar denna fortsättningstråd så att jag hittar tillbaka till er, såg att nuvarande tråd stängs 080610. Jag går på semester nu och kommer endast titta in då och då.

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008!
  • fdLadye

    Batwomen: Snart kommer bilderna på nätet...promisse.
    Jag ska bara som alfonsåberg.
    Det var jätte trevligt i fredag. Hoppas att ni kände lika dant=)

  • kaifas

    Äntligen är allt över eller... Skulle vilja göra det igen. Har aldrig haft en så underbar dag + natt. Gifte oss 080808 och vädret var med oss. Kom till hotellet 02.30 .

  • batwomen

    butterfly0725, damen var nog min mor hon är lite mera morgonpigg än jag, vi hade rum 394 . Festen blev lyckad och vi fick till fönstret med all mörk gardin. Bilder så snart jag får några. Grattis ni andra som gift er nu. Vist är det underbart Jag håller med någon som skrev tidigare, dagen tar slut för fort...

  • Fru G 08

    Hej!
    Åxå lyckligt gift efter att sagt ja i Backens kyrka 080808! Det var verkligen en underbar dag och så fantastisk som man bara kan drömma om! Det känns så toppen!!! Vi hade festen på Baggböle herrgård på kvällen & övernattade på Plaza.
    Vi hade åxå Photodivine som fotograf - har dock inte sett några bilder ännu, måste kolla det.
    Hjärtligt GRATTIS till Er alla som åxå blivit FRU samt lycka till alla ni andra som snart åxå.....!! KRAM!

  • batwomen

    Hej ni som har erat trevliga kvar, är ni intreserad av lite bordsdekor?
    Jag har ljuslyktor 10 st, ljusfat 15 st tror jag. silvergråa stenar 5-6 burkar, klasklara stenar 2 burkar. Konjaks kupa 65 cl 10 st, Jag hade 4 rosor i dom. Bilder kan mailas vid behov att se.

  • Nomea

    Hur går det för alla andra som e kvar nu då? Hoppas iaf att allt går bra

    Själv så börjar jag fundera lite över när man ska börja handla spriten...
    Har även några samtal som måste göras, men det får jag nog lämpa över till sambon!

Svar på tråden Umeåbrudar 2008!