• PN78

    Umeåbrudar 2008!

    Öppnar denna fortsättningstråd så att jag hittar tillbaka till er, såg att nuvarande tråd stängs 080610. Jag går på semester nu och kommer endast titta in då och då.

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008!
  • butterfly0725

    tackar så mycket!!

    nomea: vi var mycket glada att allt gick som planerat. trots att vi hade endast 2 timmarsbröllopsmottagning var vi mycket trötta efteråt. efter familjen åt middag på rex åkte vi till hotellet vid 10:30

    fdladye: mer än fantastiskt!!!!! =) det var också roligt när vi gjorde fotografering

    munchkin: jag hoppas att jag kan komma till nästa tjejmiddag. du kan säga till jane att meddela mig när hon planerar nästa middagen.

  • butterfly0725

    oooops det skulle visst vara 22:30 vi åkte in till stora hotellet. vi stannade inte i någon bröllopsuite utan den enda rummet de har med en terass, man har en härlig utsikt av älven från där.

    om någon behöver en manlig solist kan jag tipsa om killen som sjöng i mitt bröllop....han var underbar!

  • Munchkin

    butterfly: det ska jag absolut göra

    Det rummet på stora hotellet har jag varit inne och kikat på, terassen är ju helt underbar

  • Munchkin

    KOm just på en grej.
    Måste ju passa på att säga grattis till den brud som fixade iordning sig på Sjögrens i stan igår och sen tråcklade in sig själv fullt uppklädd i en liten liten golf ( eller liknande storlek på bil)

    jag blir så glad varje gång jag ser en brud nuförtiden, får mig att minnas min egen dag

  • batwomen

    Nu är jag oxå fru, vi hade en himla tur med vädret då all fotografering skedde ute på Bölesholmarna.
    Bilderna får ni se senare då de bilder fdladye tog kommer om ett tag och min kamera tog kompisen hem, då hon ville lägga in bilderna innan hon lämmna tillbaka kameran.
    Jag tycke synd om de som gifte sig lördagen då det formligen öste ner i Umeå. Bra städ väder dock
    Jag kan varmt rekomendera Åke Svan som underhållare då han höll tempot uppe trots att maten blev försenad. Proppar gick så maten blev inte klar i tid. De kom på så småningom på att det inte gick att diska och ha på ugn samtidigt! Nack delen var att vi inte kom igång med dansen före 22.30 lite sent, men vad gör det när man har trevligt i alla fall.


    butterfly0725 skrev 2008-08-10 19:59:29 följande:
    oooops det skulle visst vara 22:30 vi åkte in till stora hotellet. vi stannade inte i någon bröllopsuite utan den enda rummet de har med en terass, man har en härlig utsikt av älven från där.
    Hej vi låg i rummet brevid! Vi passerade erat rum kl 03 på natten Vi steg upp å gick ner å åt frukost då vi hade en del gäster på hotellet som vi åt med. Såg 3 frukostbrickor som skulle till brudpar. Var kanske någon eran??..
  • butterfly0725

    hej batwomen!

    vi hade dock inga brickor vi...hehehe, kanske de brudpar som stannade i någon suite =)..vi åt också i matsalen, vid 9:30 tror jag...

    när vi åt frukost fanns en dam framför mig och berättade att de kom hem kl 3 på natten, det var deras dotter som gifte sig...var det du kanske? vi var på rum 395

    hur blev festen på druidgården? mycket skoj antar jag! =) själv hade vi bara från 16-18 och typiskt ville inte mina väninnor gå hem! heheheh, en av de skojade att de måste hem annars skulle jag säga till att de SKA hjälpa mig plocka undan glas och dukar

    håller med dig om lördagens väder. jag hoppas att ni hade en vacker vigsel och roligt bröllop trots regnet.

    ---------

    glömde tillägga att min solist joakim widell inte bara sjöng samt också spelade piano och gitarr!

Svar på tråden Umeåbrudar 2008!