• Pidis

    Falkenberg / Halmstad brudar ny

    Jaha då var det dax för ytterligare en ny tråd = med att nu har vi pratat här i 9 månader tillsammans (blir det väl)

    Låt samtalen fortsätta

    helenaoandreas 2008-06-14

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2009-04-11

  • Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny
  • Pidis

    HEj och välkomna hem
    Hoppas att ni fick lite mys tid i alla fall.
    Vill ju gärna se bilder om det finns.


    fitforfight skrev 2008-08-01 23:03:51 följande:
    Då va man hemma ifrån bröllopsresan !! fy satan vad det ska va besvärligt att resa med barn lite sol har vi fått i alla fall fast den mesta tiden har vi jagat efter Linus som inte hade några planer på att stå stilla under hela veckan
  • Pidis

    Ja var är Ulvatorp??
    På lördag är det ju hennes dag.
    Vad roligt
    Ska försöka komma dit så man får se den vackra bruden.

    Ha en bra dag i regnet.

    Kramiz

  • Ida Halmstad

    måste bara avreagera mig lite....att det ska vara så jäkla svårt att förstå vilka som är inbjudna till bröllopet när det klart och tydligt står i inbjudan...alla jäklar vill helt plötsligt ha med sina ungar. jag har inget emot barn men på mitt bröllop vill jag inte ha barn med...folk är ju verkligen inte kloka i huvudet! Jag blir så förbannad att man ska behöva tala om detta och dem iaf frågar flera gånger, en person har t.o.m sagt jag men vid det laget håller nog vår minsta på att få tänder och då kan vi inte komma! Jäkla idioter !

  • Pidis

    JAg förstår vad du menar.
    Min ena väninna blev riktigt sur när vi sa att det inte skulle vara barn med på bröllopet.
    Kan dem inte fatta att det är vårt beslut och inte deras.
    Bara för att dem hade det på sitt bröllop.
    Vi ska ha ca 130 gäster och skulle allas barn följa med är vi nog uppe i 180. Det är ju pengar det handlar om också.

    Bara säg till dem helt rätt.

    Ida Halmstad skrev 2008-08-07 21:39:40 följande:


    måste bara avreagera mig lite....att det ska vara så jäkla svårt att förstå vilka som är inbjudna till bröllopet när det klart och tydligt står i inbjudan...alla jäklar vill helt plötsligt ha med sina ungar. jag har inget emot barn men på mitt bröllop vill jag inte ha barn med...folk är ju verkligen inte kloka i huvudet! Jag blir så förbannad att man ska behöva tala om detta och dem iaf frågar flera gånger, en person har t.o.m sagt jag men vid det laget håller nog vår minsta på att få tänder och då kan vi inte komma! Jäkla idioter !
  • Ida Halmstad

    jag blir bara så trött på det! Jag tycker inte ens att man ska fråga när det står klart och tydligt i inbjudan!

  • Pidis

    Vi fick gäster så jag hann inte komma iväg. Hoppas att någon tog en massa bilder som man kan få titta på

    Grttis Ulvatorp

  • Ida Halmstad

    ett stort grattis till dig ulvatorp, hoppas att dagen var underbar ! Tyvärr kunde jag inte komma och titta! Hoppas få se bilder!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny