• Pidis

    Falkenberg / Halmstad brudar ny

    Jaha då var det dax för ytterligare en ny tråd = med att nu har vi pratat här i 9 månader tillsammans (blir det väl)

    Låt samtalen fortsätta

    helenaoandreas 2008-06-14

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2009-04-11

  • Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny
  • Pidis

    å du måste lägga ut bilder på den.

    Mailat dem nu och fick till svar att det är inget dem kan göra något åt. Så är det bara här i Sverige. Tull kommer tyvärr på det mesta. Sen är det ju även postens avgifter med i den jäkla summan också.
    Kramiz

    Ida Halmstad skrev 2008-07-28 20:57:59 följande:


    Min klänning kom idag...helt underbar!
  • Ida Halmstad
    Pidis skrev 2008-07-30 08:05:48 följande:
    å du måste lägga ut bilder på den.Mailat dem nu och fick till svar att det är inget dem kan göra något åt. Så är det bara här i Sverige. Tull kommer tyvärr på det mesta. Sen är det ju även postens avgifter med i den jäkla summan också. KramizIda Halmstad skrev 2008-07-28 20:57:59 följande:
    Usch va jäkla surt, ja det blev ett par dyra diamanter...:) !!! Hur mycket är det jag ska betala?
    Klänningen är verkligen helt underbar och slöjan är som en dröm, jag ska testa den igen i helgen och ta lite bilder så då lägger jag upp dem !!
  • Pidis

    Eftersom jag beställde lite mer än dig kan jag ju betala mer.
    100:- så betalar jag resten.
    Hade du satt in dem andra pengarna eller??

  • Ida Halmstad
    Pidis skrev 2008-07-30 11:53:23 följande:
    Eftersom jag beställde lite mer än dig kan jag ju betala mer.100:- så betalar jag resten.Hade du satt in dem andra pengarna eller??
    ja de andra pengarna har jag satt in! då sätter jag in 100, det va snällt. Hoppas allt e bra. kram
  • Pidis

    Japp Halsflussen är borta. Har bara någon dag kvar på pencelinet.
    Jobbar för fullt både på jobbet och med tupperware.
    Du får gärna ha ett party sen när du flyttat och kommit till rätta. Faktiskt Jätte kul.
    Nu ska jag till jobbet.
    Ha en toppen dag.

    Kramiz

    Ida Halmstad skrev 2008-07-30 20:17:04 följande:


    ja de andra pengarna har jag satt in! då sätter jag in 100, det va snällt. Hoppas allt e bra. kram
  • Pidis

    HEj
    Våra ringar kom igår. WOW vad fina dem är.Men stenen i hans ring är större än vad vi beställde. Dem hade glömt sätta i den först så dem skulle skicka dem till oss och nu när vi fått dem så är det fel sten.
    Meningen var att det skulle vara enhetligt med samma storlek på sten som ska gå genom mina två och hans ring. Så blev lite besviken. Men min är helt perfekt.

    Ska ringa dem idag.

    Kramiz

  • september2008

    hej

    solen ocg bröllopet tar på krafterna. är inne här och kollar titt som tätt men orkar inte skriva

    hoppas att ni alla har det bra i solen.

    kram
    jennie

  • Ida Halmstad

    är det nån som vet hur det går för Ulvatorp nu när det börjar närma sig ??? det va länge sedan hon var inne här

  • fitforfight

    Då va man hemma ifrån bröllopsresan !! fy satan vad det ska va besvärligt att resa med barn lite sol har vi fått i alla fall fast den mesta tiden har vi jagat efter Linus som inte hade några planer på att stå stilla under hela veckan

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar ny