• Mizty

    Nya Göteborgsbrudar del2

    Då fortsätter vi i en ny tråd

    fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

    Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Mizty

    Ja jusst det ja... Men vad fasen då! Men nästa fika måste du med på! Annars hämtar jag er Men vi ska nog göra vad vi kan för att roa henne


    Troll1 skrev 2008-05-26 12:22:15 följande:
    I morgon är det ju födelsedagsmiddag. Jag får spader, det är jättesvårt för övrigt att få ihop em nu när m2b inte är hemma. Lisas bästa tid är inte kl 18.00.
  • bartan

    Mizty, jag kommer imorgon. Ska ta en fika till innan det smäller.

  • Troll1

    Gud(arna) ska veta att jag VILL!
    Hur får man bort gäddhänget?? Släåar på barn o kassar, så jag har snart värsta kulstöterskearmarna. Med gäddorna är kvar. Ngt tips sådär i elfte timmen?

  • Lokalo

    Troll>> gaffatejp??

    Först tänkte jag trumpetärmar på klänningen, men what the hack, vi kommer vara så jävla snygga den dagen vi gifter oss att ingen kommer ens närma sig tanken på att kolla häng. You go girl!

  • Troll1

    Gaffatejp?? Hmmm vad är det, måste kolla upp! Annars funkar kanske gladpack? Jag nojjar över mkt nu. Daller överallt, utslag på kroppen (av stress, hormoner etc osv mm?!?) håret som blev avklippt alldeles för kort, hittar ingen sjal eller liknande, stay ups? - bullar ut både här o där! Vojne, vojne!

  • Troll1

    Har frågat i en annan tråd, men kollar här också:
    Jag vill ha tips på en bra, ej svindyr, trevlig, glad, lyssnande frisör. Annars "nojjar jag ihop"... Hon som ska mejka skulle även göra frisyrerna, men tärnan vill också bli fixad såklart (även mejkad)och vi hinner inte med. Behöver en tjej som donar med våra hår + stora dotterns. Vi gifter oss i Tuve, så kanske inte mitt i smeten i city? Eller??

  • bartan

    Jag är här. Varit ute på långpromenad med gubben så jag har satt mig ner nu

  • Ajjse

    Mizty: Jg var på apoteket och köpte tabletterna oxå! Vad sjutton jag måste ju prova.. Känner inte samma sötsug eller hunger. Jag bara ätit dom två dagar så det kan ju vara inbillning.. Jag tänker iallafall fortsätta med dom ett tag till!
    Ha det så kul imorgon på fikat, tyvärr kan jag inte vara med men jag hänger med nästa gång!

  • fru Trul

    Hello girls! Jag fick bytt tid på mitt schema så jag kan fika med er imorgon! bra va? Nu ska jag sova, natti,natti!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2