• Mizty

    Nya Göteborgsbrudar del2

    Då fortsätter vi i en ny tråd

    fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

    Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1
    Sommarpar skrev 2008-05-23 20:35:01 följande:
    hej! jag o min kille bor i högsbo och ska gifta oss i juli 2009, e det ok om vi é med oxå? :0)
    Det är väl klart! Välkommen hit!
  • Ajjse

    Det här låter intressant! Receptfria tabletter eller? Jag vill gärna ha en rapport om hur det går.

    Hotell på bröllopsnatten så tror jag vi kommer att hoppa över det, vi har bokat en resa och sticker iväg tre dagar efter bröllopet. Utan barnen, känns lite jobbigt men det kan vara gott att få vara själva lite.
    Om vi bokar hotell så blir det nog Hotell 11, verkar himla mysigt där. Att bo på Gothia och se ner på jobbet när vi vaknar på morgonen, usch! Annars är det ett jätte fint hotell!


    Mizty skrev 2008-05-23 12:32:14 följande:
    Köpte tabletter i går på apoteket, Liposinol. Minskar sötsuget, aptiten & sänker kolestorolet. Tog två tabletter efter frukosten, brukar vara vrålhungrig vid denna tiden, men inte idag, inte ens småhungrig. Nu är det ju inte bra att inte äta, så man får ju äta ändå, men det blir ju mycket mindre... Kan återkomma med rapport om ett tag!Hoppas du mår bättre snart
  • Ajjse

    Förslag v.22

    Måndag 26/5
    Mizty (Caroline)
    Bartan
    Schükano (Erica)
    Lokalo (Karin)

    Tisdag 27/5
    Mizty
    Bartan
    Schükano
    Lokalo (Karin)
    fröken kräfta

    Onsdag 28/5
    Mizty
    Schükano
    fröken kräfta
    Ajjse

    Torsdag 29/5
    Ajjse (verkar bli ensam..)

    V.23

    Måndag 2/6
    Mizty
    Bartan
    Schükano
    Ajjse

    Tisdag 3/6

    Onsdag 4/6
    Mizty
    Bartan
    Carolina
    Schükano

    Torsdag 5/6
    Mizty
    Carolina

  • Ajjse

    Hittade en dag till som jag kan komma loss för en fikastund!

  • Troll1

    Tis den 27/5 fyller min lille son 21 år! Så då ska mamsen bjuda gossen på middag med tårta.

  • Mizty

    Håkan (sambon) sa "VA???? Hur gammal är hon, trodde hon var yngre än mig" Han är 35 Jösses, tänk när min lille plutt blir 21


    Troll1 skrev 2008-05-24 22:37:20 följande:
    Tis den 27/5 fyller min lille son 21 år! Så då ska mamsen bjuda gossen på middag med tårta.
  • fru Trul

    Hello Girls, nu är jag tillbaka i den civila verkligheten igen efter en veckas kurs med Lottakåren. Jag har haft skitkul vi har varit krigsmålade å sprungit runt i skogen å skjutit med AK5:or. He,he,he, behöver jag ens säga att jag älskade det?

    Jag kollade lite på er fika lista å det verkar tyvärr som jag inte kan nån av dagarna... Jag jobbar tokiga tider v 22, å v 23 ska jag operera min fot... Men det blir väl mer fikor framöver så det är väl ingen katastrof om ni får överleva utan mig en gång...
    Nu ska jag ta å fixa frukost, kram på er!

  • Lokalo

    Ajjse>> vi tänkte också hotell 11, eftersom vi har mottagningen på River och ska dra iväg redan dagen efter. Dessutom bor vi alldeles i närheten. Vi hade först tänkt åka redan samma dag, men det är inte kul att sitta på lunchen och vara tokstressad.

    Ursäkta ni övriga som tänkte hålla tal liksom, kan ni tänka er att hålla dom in i kameran här så lyssnar vi när vi kommer hem igen... vi har liiiiite bråttom nu.

    Inte kul.

  • Ajjse

    Hmm, det kanske får bli Hotell 11 ändå.. Jag har släktingar från Spanien som kommer på bröllopet och dom ska antagligen bo hos oss efter festen. Pappa bor 5 mil från oss så det underlättar för dom alla om du bor här eftersom festlokalen är alldeles i närheten. Inte så kul kanske att vakan upp dagen efter och huset är fullt av folk..

    Jag hittade förresten skor igår! Känner mig himla nöjd! Gick till Svahns och tittade på riktiga brudskor och hon hade inte min storlek så då skulle jag få betala 100 kr extra för att hon skulle beställa hem ett par. Kändes skumt! Då kan jag ju lika gärna gå någon annanstans och köpa samma skor, eller hur?!
    Hur som helst, jag åkte till Nilsons och hittade ett par där och sedan köpte jag ett par på Johanssons oxå, nu ska jag bara bestämma mig för vilka jag ska behålla!

  • Schükano

    Vilken dag ska vi spika för fika? Blir det tisdagen eller?
    Kram

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2