• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • stenbruden

    Grattis Malin till jobbet, va roligt för dig!!!!! Snacka om semester.... *avis*

    Grattis Amor! Kram på dig!

    Malinar - ska tänka på er imorgon!!!! Tänk att ni ska bli fruar Hoppas ni får en fantastisk dag, vädret går ju iaf inte att klaga på, kan inte bli bättre.
    Lycka till med allt och NJUT!

    Långse - jag vet så kände jag med med naglarna. Har hållit på i snart 4 år och kan inte tänka mig att inte ha dem SKulle kännas naket
    Du och jag som är semester firare ikväll då - skål!

  • valkyriana

    ooooh idag har jag träffat min secretbox fotograf.
    Vi fick massvis med bra idéer. Kanske kommer att göra en trash the dress fotografering med henne dessutom

    har skickat en förfrågan till en arbetskollega till mig som har en HD nightrod som vi skulle vilja använda till secretbox fotograferingen.
    Har också en idé med typ skumt spelbord, cigarr, kanske en hatt rökigt och så en poker hand och bh trosor el div.

    Jag gillar bilder med lite edge.oväntat, sexigt men inte porrigt.
    och så kontraster.

    Vad tycker ni om mina idéer?

  • valkyriana

    Och grattis på namnsdagen by the way.
    Erkän att du aldrig tidigare fått så många grattulationer på namnsdagen?!

    till er som gifter er i morgon:
    Ha en helt underbar dag!

  • BarbaBruden

    Grattis till dig Malin tilld et nya jobbet!

    Och grattis till våra Brides to be; Majsis, 31Maj, Stenbruden, Långserud och MalinLars! Hoppas alla era dagar blir alldeles fantastiska!
    Passa på att njuta av varenda sekund, tiden går så vansinnigt fort!!!
    Stor KRAM till er!

    Blir mycket att förkovra sig i när jag kommer hem!

    Håller på att tvätta och packa. Imorgon bär det av på Honeymoon

    Ska försöka grabba tag i dator över-there och ge er status!

  • AyBee

    Åh Barba....ha en underbar resa!!!! Njut som bara den och he oss alla detaljer när ni kommer hem!

    Valkyriana - låter som toppen idéer. Är lite sugen på att göra en secret box men jag vet inte om jag vågar....är ju liksom inte jätte smal precis och har lite svårt för att se mig själv som "sexig"
    Oooooo hur vågar du göra en "trash the dress"!!! Vill du inte behålla klänningen?!?!? Men cool tanke förstås!

    Malin x 2 - HA EN UNDERBAR BRÖLLOPSDAG!!!!!

  • Stjärnis

    Hoppas allt är bra med er tjejer och att ni njuter av solen!!

    Själv har jag varit hemma från jobbet idag. Jag har ju varit så extremt trött och illamående ett tag. Pratade med en sjuksköterska på VC imorse och fick veta att jag uppvisar alla symptom på akut stress, fick en läkartid på måndag. Jag fick extremt höga stresspoäng, med ett pressande arbete, en hotbild, bröllopsplanering, byte av jobb och flytt.. Hon trodde att jag skulle behöva vara sjukskriven en period MEN någonting måste ju göras, jag vill ju inte vara så här trött och illamående på vår bröllopsdag, vill ju festa hela natten lång och njuta av vår bröllopsresa.

    Malin x 2: LYCKA TILL IMORGON!! Hoppas att ni får en underbar dag.

    Barba: Ha en helt underbar honeymoon. Är inte så lite avis, vill så gärna uppleva New York

    MalinLars: Grattis till jobbet!! Härligt med så lång semester. Lycka till på kärringarallyt, Ullared

    Amor: Grattis på namnsdagen!

    Nu blir det fredagsmys, kram på er tjejer!

  • valkyriana

    Man är inte direkt något lammkött själv. Har ändå fött två barn...
    Men de kan sina vinklar och så, dessutom kan man få det retucherat (tänker mest på några bristningar man har och så).
    Tycker absolut att du ska göra en secret box!

    Jag har velat göra en trash the dress sedan jag såg sådan bilder första gången.
    Men det är klart- klänningen KAN bli helt förstörd, men vilka bilder!
    Hon kommer i så fall göra det mot att hon får använda bilderna.
    Vi får se. Hon skulle maila mig om lite upplägg och så.


    AyBee skrev 2008-05-30 18:25:10 följande:
    Åh Barba....ha en underbar resa!!!! Njut som bara den och he oss alla detaljer när ni kommer hem! Valkyriana - låter som toppen idéer. Är lite sugen på att göra en secret box men jag vet inte om jag vågar....är ju liksom inte jätte smal precis och har lite svårt för att se mig själv som "sexig" Oooooo hur vågar du göra en "trash the dress"!!! Vill du inte behålla klänningen?!?!? Men cool tanke förstås!Malin x 2 - HA EN UNDERBAR BRÖLLOPSDAG!!!!!
  • mrsD

    Stjärnis - aj då! men bättre att du blir sjukskriven nu och hinner vila upp dig, än att d kommer senare... *kram*

  • AyBee

    Stjärnis - jösses amalia.....det var inte roligt att läsa
    Då vet jag vad du gör i helgen. INGENTING!!! Ligg i solen (eller nej...i skuggan) läs en skön bok, drick mycket vatten och räkna hur många flygplan som flyger förbi i himlen.
    Tveka inte att hojta om du vill att jag ska komma och vända sida eller vifta med palmblad
    Kraaaaaaam på dig!!

  • BarbaBruden

    Kram till dig Stjärnis!
    Och ta hennes råd-Var sjukskriven ett tag om det är det du behöver!Gambla inte med detta, inget att leka med.......

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4