• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Grund

    Gomorron vänner!

    Nu har jag saknat er några dagar.

    I lördags var det möhippa för min AbuD-kompis Grymt att vi fick så härligt väder!!
    I söndags var det att sova halva dagen och igår höll jag på med min kompis festhäften + att jag hde fullt upp på jobbet, så det fanns ingen tid att skriva

    Idag fyller min älskade år. Väckte honom 06.05 med skönsång (?) och present. En Nespresso-maskin som han sucktat efter ett tag. Han blev jätteglad. Han trodde han skulle få en cykelhjälm eftersom vi fick våra nya Land Rover mountainbikes förra veckan.

    Igår fick papsen komma hem, det är skönt. Men han blir sjukskriven ett tag nu så han får vila upp sig.

    MrsD: Attans vad jobbigt för dig! Men försök slappna av, det löser sig ska du se. Klart att vaktmästarna låser upp sidodörren så att ni slipper den blå duken. Sen ang. prästen så är det ju tyvärr som det är. Det är fruktansärt populärt att gifta sig där på sommaren och jag tror de pusslar så gott de kan. Har du fått namnet på den kvinnliga prästen? Kom å tänka på en som har initialerna MB, i så fall ska hon viga min bästa kompis på lördag- och de har själva kontaktat henne. Är det hon kan du få lite mer info

    Astriden: STORT GRATTIS till huset! Vad härligt för er! Är helt klart avundsjuk på att få det nytt och fräscht och stort
    Perfekt för knodden! Hmm, jag ska återkomma med gissning på om det blri en kille eller tjej

  • Majsis2008

    Astriden...jo jag har boken...men vill ge nåt mer känner jag. Funderar påa tt göra en liten korg med massa olika ölsorter och nåt tv spel kanske hehe jätteoromantiskt för vi har inte bokat nån bröllopsresa ännu...bara med kompisarna i oktober...

  • Majsis2008

    satt och kollade på våran bordsplacering...såg att en kusin till mig sitter väldigt fel...så nu får vi ändra lite i sista stund...är bara så rädd att min vän som hjälpte mig med den ska bli arg, är ju sån som person, men det är ju mitt bröllop förstås...

  • Astriden

    Majsis, du skall ju ge det som du tror att han uppskattar bäst.
    Om det är skojsiga öl & tvspel är det ju en perfekt gåva!

    Långse, hahaha åh, jag hatar såna situationer!
    Det är då jag kollar ner & smyger förbi

    31 maj, vad underbart att det bara är ett par dagar kvar nu!
    Nu mår jag helt perfekt, pigg, glad & konstant hungrig
    Väldigt skönt att inte längre bara se lite tjock ut! *pustar ut*

    Grund gumman, skönt att höra att allt gått bra!
    Har tänkt på dej mycket & väntat på att du skulle komma tillbaka till oss!

  • Astriden
    Majsis nu hytter jag med fingret & rynkar på pannan
    Gumman, det är ditt bröllop & på tiden att du slutar tänka på alla andra & vad de tycker! Du skall utan tvekan göra som du känner & det som blir bäst för dej!
  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Hoppas ni mår lika bra som mig i detta vackra vädret

    Astriden vilka underbara bilder på magen och den lilla knodden...

    Grundsund - Vad skönt att pappa är hemma nu.. Ja vi har ju saknat dig här Gulligt av dig med frulle..det brukar vi oxå ha varje födelsedag..skall göra det till en tradition.

    Mrsd - Hoppas det löser sig till det bästa med din präst. Tänker på dig!

    Majsis kul att se dig här igen... köpa smink idag älskar att handla smink, skall själv inhandla ögonskugga och läppstift.

    Långserud - Kul med ansiktsbehandlings face sedan att man träffar på alla människor.

  • Majsis2008

    ja mamma astriden, ska lyssna på dig...håller på coh kliper nya lappar som snart sätts ut..

  • Majsis2008

    åh kollade på vädret på aftonbladet nu...31 maj förhoppningsvis så stämmer prognosen, då blir det sol och 22-23 grader varmt!

  • Grund

    Jag håller verkligen tummarna för att den prognosen stämmer Majsis Jag ska på utomhusbröllop...

    Amor, Astriden och alla ni andra; vad skulle man gjort utan er. Ni är så goa!!!

    En fråga: Vad säger man i Brudskålen?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4