• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • BarbaBruden

    Grund
    Kramen till dig! Du ska se att det ordnar sig! Visa att du finns där för honom, det är det enda du kan göra just nu.....

    Amor
    Helt underbar bukett! Riktigt snygg!
    Jag är så ledsen att jag inte kan komma imorgon. Vi har vår årliga fest på jobbet och jag sitter i festkommiten som lekledare. Så det är helkört

    Ast
    Har ni bestämt er? Har du kunnat sova inatt
    Nu ska jag ner till den inredningsaffären jag visade dig och handla. De har 25% på allt! Min man är väldigt upprörd då han inte förstår att man måste handla då! Han relaterar allt mitt handlande till HiFiklubben.....SUck!

  • stenbruden

    Nämen Grund gumman va jobbigt!! En jättebamse kram till dig! Jag håller alla tummar och tår för att din pappa ska bli bra snart! Läkarna är så duktiga idag så det ordnar sig säkert!!
    Han ska nog sluta att oroa sig för mycket och försöka slappna av, stress är inte bra...
    Det kommer att gå bra ska du se, håll dig nära dina närmsta.. familje och din m2b!

    KRAAAAM!!!!!!

  • stenbruden

    De som är makeup artister kan sminka mycket utan att det ser spacklat ut.
    Jag vill inte bli "messminkad" eftersom jag alltid har lite skugga och aldrig skulle trivas i en alltför naturlig sminkning.
    Dom vet hur man gör, jag är lugn. Om jag inte är nöjd på morgonen så kommer hon att få rätta till tills jag är det

  • Grund

    Tack vad söta ni är tjejer Glad att jag har er!
    Jag ringde H nu så vi åker upp till U-A och hälsar på honom i eftermiddag tror jag. Det känns så konstigt nu när han mår bra men värdena dåliga, som en tickande bomb liksom. Svårt att föklara. Men självklart tror jag att det kommer att bli bra

  • valkyriana

    Stenbruden
    Du fotade väl en secret box för Jenny Blad. Hur nöjd är du på en skala? Håller på att välja en fotograf till min secret box fotografering.
    Hur blev bilderna? Vart någonstans tog ni bilderna? osv osv

  • stenbruden

    Inte Jenny Blad... My tog fotona... myfoto.se
    Hon kom hem till mig och fotade. Bilderna blev jättebra och jag är supernöjd.
    Det är viktigt att du väljer en fotograf som har en "stil" som du gillar! Tittar man på olika fotografers bilder så ser man ju att de är olika.
    My tar mer sensuellt vackra bilder medans någon annan kanske tar mer "porriga"

  • Stjärnis

    Hej blivande brudar och fruar

    Tänkte bara smita in och säga hej, så här strax före lunch *magen knorrar*

    Jag mår ganska bra under omständigheterna, har fått bra stöd av mina kollegor men jag är SÅÅ trött. Det känns som om jag skulle kunna sova i flera dygn. Jag jobbar väldigt mycket, är på jobbet före sju och inte hemma före klockan sju. Sedan har vi haft otroligt mcyket inbokat både på helger och vardagskvällar nu.. Imorgon reser jag till Stockholm i jobbet och hoppas att jag skall kunna vila mig lite på tåget upp så att jag är fräsch och orkar komma på grillkvällen, skulle vara så roligt. Har någon Amors nummer? Jag har nämligen inte tillgång till dator imorgon.

    Grund: Usch då!! STOR KRAM till dig. Du får försöka tänka att han är under vård och hålls under uppsikt. Jag tänker på dig och din pappa!

  • stenbruden

    Tjejer!!

    Har någon av er vaxat benen här i götet? Vart? Va ni nöjda? Pris?

    Tänkte göra det så slipper jag raka benen på resan sen

  • valkyriana

    Ah- tack!
    Jag kollade på hennes hemsida nu och har skickat ett meddelande så får i se hur det blir.
    Vet du om han har en studio också? För hemma hos mig är inget alternativ. kanske hos dig asg

  • stenbruden

    Nä hon har ingen studio... tyvärr...

    Ja du, jag hade skitsvårt att få till det diskret med min m2b, fick passa på när han var i milano med jobbet.
    Annars är vi ALLTID tillsammans.. Jobbar ju ihop..
    Kanske är lite konstigt om du plötsligt dyker upp med My
    Undra va han skulle tänka då

    Försök att ta det en dag när ingen är hemma, kanske en förmiddag?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4