• Snart   så

    Någon som vill hänga på o pulverbanta?

    Hallå
    Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
    Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D

  • Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta?
  • Hnne

    Jag hänger på här med.
    Började med nutrilett igår. Jag har väl ca 15 kilo som jag vill få bort. Har gått ner 6 kg med nutrilett tidigare men det var ca 1.5 år sedan.

    Vilken dag väger ni er?
    Hoppas ni kan peppa mig brukar oftast sabba allt på dag 3 och den är imorgon men än så länge tycker jag det går bra :)

    Hur mycket vill ni gå ner och hur mycket har ni gått ner hittils?

  • 08agusti08

    jag har förlorat 2,5cm på tre dagar jag går på helkur.. jag tycker inte den e så äklig... nutrilett choklad...
    villken dag vi mäter/väger? hmm jag vet inte jag sa fredagar men det va ingen som svara...

  • propp

    Fredrik och Sabine skrev 2008-06-25 16:34:28 följande:


    Propp - jag fattar inte riktigt vad du menar med att det blir för många kg att tappa nästa vecka?!Om du bara har 3 kg att gå ner så kanske det tar tar längre tid....jag vet inte Hoppas du når ditt mål iaf
    Nej, det jag menar är att om jag bara går ner några hekto den här veckan så verkar det ju lite väl optimistiskt att jag skulle gå ner 3 kg nästa vecka...och så har man kämpat och nästan svält sig i två veckor och får ändå ingenting för det...om du förstår...

    Sen har jag ju iofs mer än 3-4 kg att gå ner...det skulle ju inte göra något att gå ner ytterligare några kg, men just nu är jag bara 3 kg från min bröllopsmålvikt.
  • propp

    Hnne skrev 2008-06-25 18:21:52 följande:


    Vilken dag väger ni er?Hoppas ni kan peppa mig brukar oftast sabba allt på dag 3 och den är imorgon men än så länge tycker jag det går bra :)Hur mycket vill ni gå ner och hur mycket har ni gått ner hittils?
    Eftersom jag äter en intesivkur och bara har två veckor på mig så väger jag mig faktiskt varje dag...jag vet, det är helt värdelöst, men vill se snabba resultat så därför kan jag inte riktigt hålla mig. Annars vanligtvis har jag vägt mig ca 1 ggr per vecka under våren när jag försökt vara duktig på vanligt sätt utan pulver.
  • Fredrik och Sabine

    Propp - aha då förstår jag
    Hoppas du lyckas med dina kilon.

    Hnne- jag väger mig varannan dag - också för att jag vill se resultatet och inte kan hålla mig ifrån att se om det har hänt nåt. Och på två dagar har jag gått ner 1,6 kg. Känns nice
    Hoppas på några kilon till innan kuren är slut - om 11 dagar suck!
    Jag hoppas verkligen jag pallar med pulver hela tiden - förutom på lördag då jag medvetet ska fuska.

    Men man har ju hört om de som har gått ner 6-8 kg på ren kur i 14 dar...så jag har ju lite förhoppningar. Dock känner jag att jag är dålig på att dricka så mycket som man ska. Måste skärpa mig med det

  • propp

    Fredrik och Sabine: vet du...hihi...kunde inte hålla mig så ställde mig på vågen...och nu ikväll väger jag 8 hg mindre än imorse...så sammanlagt har jag nu alltså gått ner drygt 1 kg sen i söndags...*jippi*

    Ni måste var kvar här i tråden så vi kan puscha varandra så ingen av oss lägger av i förtid eller får för sig att fuska för mycket!!!

  • Fredrik och Sabine
    propp skrev 2008-06-25 20:34:20 följande:
    Fredrik och Sabine: vet du...hihi...kunde inte hålla mig så ställde mig på vågen...och nu ikväll väger jag 8 hg mindre än imorse...så sammanlagt har jag nu alltså gått ner drygt 1 kg sen i söndags...*jippi*Ni måste var kvar här i tråden så vi kan puscha varandra så ingen av oss lägger av i förtid eller får för sig att fuska för mycket!!!
    Grattis!
    Blir glad för din skull!
    Kämpa på!

  • Hnne

    Blä jag for och köpte naturgodis ikväll så nu har man lite ångest. Men det blir en ny dag imorgon. :)

  • Fredrik och Sabine

    4e dan idag - och det känns faktiskt inte så farligt änsålänge. Jag gillar ju chokladpulvret så dan börjar ju bra
    Svårast har jag på eftermiddagarna då jag är riktigt sugen på nåt att tugga på. Men än så länge har jag faktiskt inte fuskat nånting. JAG SKA KLARA DET!!!

    Ni som har kört förut - vilken dag var jobbigast för er?

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta?