• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-02 09:48:32 följande:


    Testade nu precis med korsetten och fettvalken upptill är typ bara HÄLFTEN av vad den var innan. hoppas hoppas hoppas jag helt hinner få bort den. Tror jag vill ha korsetten trots allt. Är såååå skönt när den lixom håller in allt, men om det ser sådär skitdumt ut när jag sätter mig ner och fettet väller över i ryggen nääää då vet jag inte vad jag gör!
    Skönt ju.. Då går det rätt till
  • Anja 19 juli 2008

    Anettan

    hur jä..la mkt har du gått ner egentligen? Fem kilo!!!

    Hur fasen kan fem kilo göra så mycket. Fem kilo har jag ju oxå gått ner och det gör INGEN skillnad alls i princip, eller jo, lite men knappast så!

    Fast du är ju kortare än jag och så kanske det tar på de "rätta" ställena direkt.

    Jag tappar ju först i ansiktet o armarna, sen tar det nog jämt överallt så själva överkroppen, magen, ryggen osv kanske bara är 2 kg eller nåt som försvunnit på. Men det syns på ryggen.

    inget fettveck när jag står upp Inte ens när jag lutar mig lite bakåt. Och det fettvecket hade jag innan, även om jag lutade mig liiite liiite framåt, så DET känns gött. och det SYNS jättetydligt när man vet hur jag såg ut innan.

    Ska bli såååå kul att prova klänningen igen. Tänkte göra det nu på lördag

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-02 09:50:53 följande:


    Jag hade gjort som de gjorde på Palm Design De kan nog sånt där och om det blev bra då så blir det ju bra när du gör det själv oxå
    Ja det blev bra. FAt bättre igår. Jag reagerade när Linda snörade att det inte känndes. Jag sade till henne; Ah ja lite till Det känns helt slappt jämnfört när dom gjorde det... Men det gick ju inte...
  • Anettan73

    Jag går ner uppe på magen och byst och ansikte först. Min gamla chef drodde att jag deffat
    Gå in på Facebook finns bilder där... även min möhippa

  • Anja 19 juli 2008

    Haha, det är vad jag strävar efter... Att inte behöva snöra korsetten så hårt men ändå få den där skitsnygga formen med uttalad midja och att magen hålls in utan att man behöver anstränga sig

    Jag kommer ju i min klänning, dragkedjan går över både höfter och midja, är tyvärr ryggen som är mitt problem så där måste man snöra in ett par cm (över revbenen lixom) och det är ju just DET som ger det fula fettvecket.

    Vet inte hur jag ska komma runt detta förutom att ta den till skräddare/sömmerska som tar ut den liiite precis över byst och revben (är liiite trång över bysten nämligen och då har jag inte ens provat den MED bh)!

  • Anja 19 juli 2008

    Har jag dig i min vännerlista på facebook då?

    Annars kan jag väl inte se dina foton???

    Vad heter du på facebook, så jag kan lägga till dig!

  • Anettan73

    Alltså klänningen finns inte där. Vi tog inga nya bilder igår. Men jag var så himla glad.
    Jag har tec världens featste armar... Bara hatar dom..
    Har ett kärring veck på armbågen när jag låter armarna hänga rakt ner.

  • Anja 19 juli 2008

    Ok men kan jag lägga till dig på facebook? Namn

    heter du Anettan73 där oxå

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-02 10:07:10 följande:


    Ok men kan jag lägga till dig på facebook? Namn heter du Anettan73 där oxå
    Nopp.

    Anette Brüggemann
  • Pumpkin
    Anettan: De där sakerna att tänka på var ju skitroliga Var tvungen att vidarebefordra dem till några kompisar Anja: Hur mkt har du gått ner nu?
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.