• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • furillen

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-02 00:09:53 följande:

alltså fy nu känner jag mig elak. Han är JÄTTEFIN i den, men just vid bröllopet hade jag önskat ett annat stuk iochmed att han ska ha väst och kravatt.
    men om han inte heller gillade den kanske den är bytbar?
    och om inte... när du ser honom på bröllopsdagen kommer du nog tycka att han är finast och snyggast i hela världen ändå!

fast jag förstår dig! helt otroligt vad man tänker på och analyserar denna dag som ska komma. tycker nåt 200% för att sen ändra sig... jag har tex sagt till martin att han får fixa frack själv! tänkte att om han vill bli överraskad och inte ha sett mig innan så vill jag detsamma. fast sen kommer jag på mig själv med att ändå vilja påverka! typ: ta vad du vill, bara det är vad jag vill
  • Anja 19 juli 2008

Hrmm nu har jag beställt en ny kostym åt honom, en MÄRKESkostym, på en tysk outlet för designerkostymer. En MOSHIMO eller vad den nu hette *asg* Moshino var det kanske.

Såååå fin, nästan samma nyans som nu, lite mer åt det bruna hållet! Wowsnygg!

Han gillar kostymen han köpte, han tycker den är superfin, men även han var lite skeptisk till det här tre knappar (alltså det var ju JAG som pushade honom att köpa den för att jag såg hur mkt han gillade den). Denna jag beställde får vi antingen sälja om han ej vill ha den, eller så får han den i morgongåva

Tror verkligen att han kommer gilla den, om den passar. Annars som sagt, så säljer jag den. Den är ju värd mer än det dubbla mot vad jag gav för den så...

Blir ett roligt experiment

• Anja 19 juli 2008

Hrmm nu har jag beställt en ny kostym åt honom, en MÄRKESkostym, på en tysk outlet för designerkostymer. En MOSHIMO eller vad den nu hette *asg* Moshino var det kanske.

Såååå fin, nästan samma nyans som nu, lite mer åt det bruna hållet! Wowsnygg! Med enda skillnaden att denna bara har två knappar och går ner lägre i knäppningen! Dvs PRECIS vad han egentligen ville ha.

Han gillar kostymen han köpte, han tycker den är superfin, men även han var lite skeptisk till det här tre knappar (alltså det var ju JAG som pushade honom att köpa den för att jag såg hur mkt han gillade den). Denna jag beställde får vi antingen sälja om han ej vill ha den, eller så får han den i morgongåva

Tror verkligen att han kommer gilla den, om den passar. Annars som sagt, så säljer jag den. Den är ju värd mer än det dubbla mot vad jag gav för den så...

Blir ett roligt experiment

• Anja 19 juli 2008

furillen

den är ej bytbar iochmed att vi lät sy upp benen osv

Klänningen från gojane kostade 600 kr inkl frakt

• Anettan73

Gomorrn på er...

Igår var jag hos ena tärnan och provade min klänning...

TO BIG!!!!!!!! Här får det verkligen sys in.... Det är knappt så att jag vågar gå ner mer ju... Ändå e det bara 5 kg mindre... Min snörning går ihopa helt på ryggen nu och längst ner glipade den när jag provade den. Nu är den ihopa... Som det ser ut nu så blir det inga axelband på den. Jag har ju den här boleron i ivory organza aktigt tyg som jag köpte av en här på bt.
    Och allt blev såååå fint. Kommer nog att behålla släpet med som det ser ut idag. Ska testa det igen när jag lämnar in den den 7 juli. Fy fan vad jag e nöjd med min klänning.

Anja- Allt var riktigt snyggt. Klänningen är så himla söt tycker jag. Ibland önskar jag att jag kunnat ha klänning. Men mina vader r gigantiska. Även när jag var som smalast så hade jag jätte problem med stövlar...

• Pumpkin

Godmorgon!

Anja: Haha, det hade ju kanske varit något förstås

Anettan: Skönt att du är så nöjd!

• Anettan73

Ja faktiskt. Ska bara ut o jag trosor. Får ha lite högre vill inte ha med gördel blir så jobbigt när man ska på toa.. Men en halvgördel om man säger så... Har ett på as fula trosor som har det och dom e jätte sköna men jag hittar inga sådana...

• KKC

god morgon!

måste fråga, vad har ni med i era festhäften? jag har total ideetorka!! måste ha allt klart innan helgen för att lämna till hon som ska göra dem åt oss.

det jag har med än så länge är, sånger, info om oss i "visste du att..." påståenden, kommer även ha med en massa kärleksbrev. (för er som sett sex and the city filmen så är de från samma bok som carrie läser ur, loveletters from greate men and women.)
    sen funderar jag på att ha med en intervju med mig å A där vi svarar på tre frågor om varandra (samma frågor) fast jag vet inte vad det kan vara för frågor...

hjälp! behöver tips!

• Pumpkin
    KKC: Jag har ingen aning om vad vi har i festhäftet, vi har ju inte gjort det själva. Men Anja och Anettan brukar ha en hel del tips
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.