• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Bellanote

    Åg englali vad roligt för dig, det behöver du en bra vecka när du haft så mycket ner moment på sistone..

    Vet ni idag köpte jag min vigsel ring. den kommer om en vecka typ. en i vitguld och små diamanter som går tvärs över ringen och den är jätte fin helt annorlunda än jag sett innan men den passade jättebra ihop med förlovningsringen med. provade den först i rött guld och då var den så där och framför allt för liten så hon letade upp en större men den hade hon bara i vitt guld och den var mycket snyggare.. så är hel nöjd för den kostade bara 1799 med, hel nöjd..

  • Flamora

    Englali: Det är ändå billigt om man jämför med hur det ser ut här nere. För ett sånt hus hade man fått ge 2,5-3 miljoner...
    Så härligt att få ett sånt besked om din mamma!

  • Anja 19 juli 2008

    Shit brudar vilken skitdag jag har haft!

    Sov 45 minuter i natt... hade druckit kaffe för sent. Kunde inte sova så jag stressade upp mig som f..n, för jag skulle ju jobba 7-17 idag.

    Gissa om jag var trött på jobbet!?? Och det var en RIKTIGT tuff dag på jobbet dessutom. NÄr jag sen kom hem läskigt trött och ont i magen efter allt kaffe jag var tvungen att dricka under dagen för att HÅLLA MIG VAKEN, så visar det sig att Daniel tvättat min helt nya, superfina top för varmt och dessutom tumlat den. Då bröt jag helt ihop.

    Har gråtit HELA eftermiddagen pga detta! (ja det och typ allt annat som gått fel, ni vet hur det är när man har såna dagar). Så D blev såklart sur och ledsen (för han hade fixat SKITMKT här hemma och varit så duktig och jag börjar tjuta och klaga och skrika typ).

    Men shit så besviken jag blev. Var länge sen jag hittade en sån top, som bara satt så bra och som jag var så glad för coh det mest typiska, det fanns inte fler i min storlek o de skulle inte få in fler heller så jag är så JÄ..LA ledsen.

    hade haft den EN gång

  • Anja 19 juli 2008

    usch så ytlig jag låter nu, men alltså det var ju det med toppen som var DROPPEN. Har verkligen inte kunnat sluta gråta idag.

  • Bellanote

    nja bara inne en snabbis men alla andra verkar fira våren som sjutton, utan jag för jag har inget liv sitter på nätet hela tiden

    JO har monterat byra idag plus vikt in all akläder och lagt in snyggt med.. allt låg i svarta påsar sen flytten.

  • Englali

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-01 21:29:43 följande:


    usch så ytlig jag låter nu, men alltså det var ju det med toppen som var DROPPEN. Har verkligen inte kunnat sluta gråta idag.
    Jag förstår att du är ledsen... är man trött o allt annat har varit pissigt så räcker det med en sådan sak som för sig själv kan verka ganska obetydligt... men i ett sådant sammanhang blir hur stort som helst!! Jag känner igen mig sååå väl...

    Åh jag har så jävla ont i magen för husköpet! Är hur nöjd o glad som helst... men så tänker jag på pengarna, de jäkla pengarna...
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.